krpan in druščina postani član

CERARJEV MRAMOR IN 40 SINDIKALNIH RAZBOJNIKOV (11.11.2015)

 

F.r.a.n.j.a - 12.11.2015 - 00:16

Spoštovani Martin Krpan,globok poklon za napisano.

Seveda  nam  ni vseeno,kaj se dogaja.Moram priznati,da tako zmedene vlade,ki jo imamo sedaj ,pa še nismo imeli.

Glede na stanje v državi ,kjer se vsi ukvarjajo samo z migranti,je verjetno večina preslišala odgovor na vprašanje s čim bomo pokrili dvig plač v javnem sektorju .

Naj zaključim : "kje bom jemal,da bom tebi (državi) dajal".

Lp

Gorazd M. - 12.11.2015 - 08:00

Davkoplačevalci in volivci vseh dežel združite se. Le vkup le vkup ubogi davkoplačevalci.

 

Ne smemo dovoliti bohotenje javne in državne uprave na račun davkoplačevalcev. Če imajo managerji za svoje poslovanje na voljo omejen budžet in lahko le v okviru svojega budžeta "čarajo" potem ne sme in ne more biti drugače tudi za javno in državno upravo. Če denarja ni ga ne moreš deliti razen če se neprestano zadolžuješ in... vemo kako se to konča.

 

Eden od osnovnih problemov današnje družbe je da nekaj nekompetentnih in nesposobnih posameznikov odloča o usodi vseh davkoplačevalcev. Odgovornosti v javni in državni upravi pa tako in tako ne poznajo pa tudi za kulturo in etiko še niso slišali.

 

Menim, da trenutna naša družba očitno nima ustrezne organizacijske strukture in ne funkcionira. Alternativa po mojem mnenju dejansko vedno obstaja. Tudi trenutni sistem bi lahko funkcioniral bolje, če bi bili na vseh odgovornih mestih sposobni in kompetentni strokovnjaki z ustreznimi pooblastili in seveda tudi odgovornostjo.

 

 

Morda bi morali za prvi korak dejansko vzpostaviti in uveljavljati osebno odgovornost vseh funkcionarjev (naj odgovarjajo z vsem svojim premoženjem za vsa svoja dejanja), tako kot v vsakem uspešnem podjetju morajo biti odgovornosti jasno razdeljene in tako naprej.

 

Pa saj država ni nič drugega kot veliko podjetje. Če ima podjetje slabo poslovodstvo potem tudi podjetje nima prihodnosti, ne vem zakaj bi bilo v primeru države kaj drugače.

 

 

 

 

 

tekac - 19.11.2015 - 08:03

Spoštovani,

In na kakšen način predlagate, da bi davkoplačevalci preprečili bohotenje javne in državne uprave, ko gre večino stvari mimo nas in niti ne vemo. 

bari - 12.11.2015 - 08:51

pa do kdaj bomo še poslušni , kaj ko bi dvake zadržali za kakšen mesec ali dva , pa bomo potem videli kdo je gonilna sila, ko so stako nesramno izrazili ob povišanju plač. 

Menim , da bi morali skupaj stopiti in se iti državljansko neposlušnost, ker  bo oblast morala delati za ljudi , ne za svo žep.

sonce123 - 12.11.2015 - 11:19

BRAVO MARTIN KRPAN!!! Odlično napisano.

Vlada se ukvarja s trenutnim stanjem namesto, da bi pogledala dologoročno, kaj bo dvig plač javnemu sektorju in spet dodatna obremenitev gospodarstva pomenila za Slovenijo čez 5 do 10 let. Z žico nas in naših otrok ne bodo mogli zadrževati, javni sektor ne bo mogel nobenemu služiti, ker ne bo gospodarstva,  ne bo prebivalstva, še upokojencev ne bo, ker ne bodo imeli od kod črpati penzij. Tuji lastniki nas niti pod razno ne bodo gledali. Ne bodo vlagali svojih sredstev v državo, ki ne naredi ničesar za noramlno poslovanje.

Vaš prispevek je potrebno poslati na GZS, OZS in razna združenja, ker za gospodarstvo ne naredijo popolnoma nič, sindikat pa malo povzdigne glas in vse je uresničeno. Žal pa je velik problem v tem, ker je gospodarstvo manjšina in sprašujem se, koliko ljudi bi bilo pripravljeno iti na cesto in protestirati za gospodarstvo.

Tako nam najbrž edino ostane zbiranje podpisov kot to počnejo sindikalisti. Ampak menim, da se bo morala oblikovati skupina ljudi, ki se bo dejansko borila za gospodarstvo.Morda je to namig za vas in zate Martin Krpan, da narediš nekaj za to, da združiš istomisleče ljudi, ki bi bili pripravljeni zastopati gospodarstvo in povedati na glas, kar je v članku zapisano.

Začnimo se že enkrat boriti in to ne zgolj na papirju!

bari - 12.11.2015 - 14:07

jaz sem takoj zato , da se oblikuje skupina in da se malo upremo in zahtevamo , da je gospodarstvo na prvem mestu. 

Martin Krpan - 13.11.2015 - 12:34

V Sloveniji so (kvazi?) institucije, ki zastopajo "stroko" (pa tudi kapital, delodajalce itd.). V tej smeri samo podvprašanje:

- kaj delajo na GZS;

- kaj delajo na ZDSS;

- kaj delajo na OZS;

- kaj dela združenje delodajalcev;

- kaj dela "zveza finančnikov, računovodij, revizorjev ..." ...

 

Jaz - mi s svojimi aktivnostmi ozaveščanja, tudi brezplačnih davčnih informacij naredimo dovolj, tudi izpostavljamo se ... V politiko zraven vseh tistih "idiotov" pa ne grem :). Bom pa z veseljem podprl - tudi javno - stranko, ki bi zastopala pošteno razdelitev bremen v tej slovenski štali.

P.S. Mi je zelo simpatična ideja in stališča stranke, ki se pojavila na Hrvaškem ("Most" ali nekaj takšnega). Me zanima, kaj se bo tam zgodilo ...

* - 16.11.2015 - 10:24

" V politiko zraven vseh tistih "idiotov" pa ne grem :) ".....

 

Saj to je to...sposobni nočejo v politiko, potem pa na volitvah kandidirajo... no saj veste kdo....

Dokler se  tisti, ki bi ZNALI in HOTELI kaj spremeniti, ne bodo združili in s skupnimi močmi ( jih bo moralo biti kar precej ) spremenili stvari, ne bo nič.... ( zveni socialistično, ampak žal nekaj zanesenjakov ne more nič).

Pa še to: udrihati kar povprek po javnem sektorju kaže malo tudi na "poveličevanje" gospodarstva, tisti v javnem sektorju pa si svojim delom ( nekateri tudi garajo, pa čeprav ne verjamete ) pa si še plače ne zaslužijo, a ne?

 

 

 

madja - 12.11.2015 - 16:01

Ja, ok, samo  bodimo toliko dogovorni da smo tole sami izvolili.

Ok, uprli se bomo, glave bodo padle in na volitvah bodo na voljo nove vrle glave-iz istega gnezda- in mi bomo spet izvolili-začaran krog...če mene vprašate..

Ok, lahko se najde nekdo, ampak  ta usluga za narodov blagor bo osebno drago plačal. Ker se vsi pametni in pogumni tega zavedajo, rajši gledajo onkraj meja Slovenije, ker jim je škoda, da bi svoj lajf zafurali za nezrele Slovence.

Opa Zovalec - 13.11.2015 - 09:11

Sam sem na DZS in MF (komentar pri predlogu zakona) poslal naslednji dopis:

 

Zame je nepojmljivo diskriminiranje poslovodstva oz. lastnika kapitala.  Predlagam, da razmislite o spremembi 3. in 4. odstavka drugega člena zakona. Zame bi bilo mogoče sprejemljivo, da se eventualno izloči pretežne lastnike družb, s tem, da se postavi meja vsaj na 25%, če ne na 50%.

 

Po mojem mnenju zakon neupravičeno in brez prave utemeljitve diskriminira poslovodstvo, lastnike kapitala in njihove družinske člane. Dejstvo je, da so družinski člani lastnikov oz. poslovodij, če so zaposleni v istem podjetju, praviloma najbolj zaslužni za uspeh podjetja. To trditev se da utemeljiti z vrsto resničnih primerov.

 

Popolnoma se strinjam s ciljem zakona, da se zaradi te možnosti ne smejo spremeniti pogoji, predvsem seveda plačila za delo. Zato sploh ne razumem, kako se lahko ocenjuje, da bo prišlo do izpada javno finančnih prihodkov. Plače in drugi prejemki iz delovnega razmerja ostanejo enaki, pojavi se samo še dodaten, manj obdavčen prejemek delavca. Ali česar ne razumem pravilno?

 

Bom javil, če prejmem kaki odgovor.

 

PS: Menim, da Krpanov zapis ni v ničemer primitiven. Kako pa naj drugače naslavlja te nebodijihtreba nepridiprave?

Opa Zovalec - 13.11.2015 - 09:12

Je bil včeraj Martinov dan. Predlog sem poslal na ZDS, ne DZS :)

Martin Krpan - 13.11.2015 - 12:39

Jaz sem na MF prenehal pošiljati predloge sprememb že pred leti - v okviru obstoječega zakona in pravilnika je kar nekaj "štale" (berite - nezakonitosti), na kar niso odreagirali ...

 

Menim, da bi moral vse institucije, ki zastopajo gospodarstvo (če jih kdo zna našteti, naj pove, meni nobena ne pade na pamet :)), odstopit od vseh pogajanj z Vlado RS, sindikati itd.

 

P.S. Moja napoved - novi beg kapitala iz Slovenije, bravo vladni klovni (Hrjavc je amater proti ostalim :))).

Klepetalka - 14.11.2015 - 05:54

Se ze dogaja. Obcutila na lastni kozi. Zanima me samo, od kod nasa statistika dobiva podatke, da posreduje javnosti pravljice o okrevanju gospodarstva in rasti DBP. In potem JS zrastejo krila, "Strukl" malo zagrozi s stavko, moroni v vladi pa kot da so komaj cakali na to in takoj, seveda s tezkim srcem in po krvavem boju s sindikati, "pozegnajo" njihove zahteve. Mi, Butalci, pa se naprej poslusno placujemo davke... Bravo, Slovenija, raj za nesposobnjakovice, lenuhe in mesalce megle...

ARČID - 13.11.2015 - 15:03

Cerar, Mramor in Koprivnikar kakškno "naključje", začetnice, ki me  spominajo na nekaj kar je razpaaadlo  , C -centralni K komite M-mutcev.

in še kako drži pregovor  NE boj se močnega ampka bedaka. S prvim se vsaj lahko pogovori, z drugim ki ima kartico CMK niti v pravljici. Bljak in fuj.

prihodnost - 15.11.2015 - 00:32

Pravi razlog za to štalo so debilni slovenčki, ki že 70 let volijo eno in isto bando, zato jebte se Slovenčki "kremeniti".

Martin Krpan - 15.11.2015 - 11:25

Frustracije ob tej uri (ob pol enih zjutraj) so pri vas očitno še vedno zelo močne in ker je vaš odgovor možno razumeti v različne smeri, ga ne bom brisal :).

Dejstvo je, da so pri nas politiki odraz ljudstva, tudi tistih, ki ne hodijo na volitve (predvsem teh!). Glavno zlo pa je v neprimernem volilnem sistemu. Dokler v Sloveniji ne bomo imeli večinskega volilnega sistema s preferenčnimi glasovi za vse na volilnem seznamu, bo vedno bagra priplavala na površje. Pri večinskem volilnem sistemu vsaj veš, kdo je naredil sr... in ga v prihodnje nikdar ne boš več volil, če ne bo izpolnil volilnih obljub. Če pogledamo resnici v oči, v Sloveniji prava desnica ali liberalna stranka ne obstajata. V bistvu so vsi več ali manj "levi" (eni bolj, eni manj ...). In dejstvo je, da smo zamudili zgodovinsko priložnost, ker nismo izvedli lustracije - v politiki, na sodiščih, v gospodarstvu ... Nepotistični rentniki zgodovine vsekakor ne bodo potegnili naše predrage slovenske kure iz blata, kjer trenutno capljamo.

P.S. To je samo moje skromno mnenje in pogled z mojega zornega kota (pre)velikega davkoplačevalca. 

prihodnost - 15.11.2015 - 15:21

Kaj boste brisal, saj je večinoma ubesedeno vaše čustveno stanje glede kletvic. Glede udeležbe na volitvah pa po moji presoji, s tem ko mi ,ki se s tem sistemom ne  strinjamo, s tem ko gremo(jaz ne) na volitve podpiramo ta sistem, ker izbira je nikakršna. Moj moto je nič kot slaba izbira, vaš drugačen, zato so vedno slabe izbire na voljo. Če bi vsaj mi, ki se s tem volilnim sistemom ne strinjamo, bojkotirali volitve, bi naša oblast, morala razmišljati o alternativah, dokler pa je udeležba kolikor toliko solidna, pa zakaj bi se s tem ukvarjali.

AMY - 16.11.2015 - 09:23

Se strinjam z vami (prihodnost).

Že pred časom sem predlagala, da se volitev ne bi smel NIHČE udeležiti.

Izbira, ki je na volitvah na voljo, je že 24 let enaka, vedno isti frisi s skisanimi možgani in nesposobnostjo razumeti kaj Slovenski narod potrebuje in si zasluži. Iz nas Slovencev so naredili narod revežev. Hodijo v parlament zaradi sebe in že zdavnaj so pozabili, da so v službi naroda, ne pa sami sebi namen. V naši Sloveniji je vse skorumpirano, zato za nas ni rešitve, razen če bi se vsi uprli in šli pred parlament z vilami in zahtevali spremembe v korist vseh slovencev, ne pa le izbrancev.

 

Martin Krpan - 16.11.2015 - 09:51

Javnosektoraške riti in penzionisti VEDNO gredo na volitve. In kaj ste naredili z "bojkotom volitev"? Ohranjanje obstoječega.

Dokler se "raja" iz gospodarstva ne spunta, ne bo sprememb.

sonce123 - 16.11.2015 - 11:08

Vaš predlog za rešitev problema je torej?

Moj predlog je zbiranje podpisov, kot to delajo sindikati. Dejstvo je, da dokler bomo vsi imeli za kruh, se nihče ne bo javno izpostavljal. Otroke pa že tako in tako vsi usmerjamo v tujino, ker s takšnimi predlogi vladajočih, ki vsak dan uničujejo zasebni sektor, ni prihodnosti. 

In hlapci bomo ostali...

AMY - 16.11.2015 - 10:57

Tudi z vami se strinjam, zato pravim da za nas Slovence ni rešitve, razen da gremo vsi oz. raja iz gospodrstva pred parlament. Da pa bi to bilo izvedljivo potrebujemo nekoga, ki ne bi samo govoril, ampak bil tudi človek dejanj. Bi bili to morda vi ? 

Martin Krpan - 16.11.2015 - 14:33

Ne vem, kjer sem že to vse zapisal - verjetno tudi tukaj v kakšnem odgovoru - mene POLITIKA ne zanima, bom pa podprl JAVNO tisto "strujo", ki bo zagovarjala korektno obdavčitev.

 

Naj svoje delo opravijo institucije, katere za to plačujete (tudi to sem navedel tukaj).

 

P.S. s tem svojim blogom (pa če s čim drugim) pa menim, da sem korektno "opravil" svoje delo :).

rakov povratnik - 17.11.2015 - 08:16

Nalašč sem čakal, da se debata razvije in se je, seveda v pričakovano smer.

Vsekakor se ne strinjam, da naj nihče ne gre na volitve, to je najmanj primerna zadeva, saj je že MK povedal: nikoli ne bo popolnega bojkota, sistem, ki ga imamo, pa bi pravzaprav pozdravil tako zadevo, uspeh kandidatov bi bil na tak način zagotovljen. Raje bi predlagal, da bi moralo biti tudi na parlamentarnih volitvah nekakšen kvorum, kot velja za referendum... če ni toliko in toliko volilcev volilo, potem voli ne postanejo oblastniki in pika. Naslednji krog z drugimi kandidati, prosim.

Potem, zgoraj berem, da ni vse zlo v javnem sektorju. Tudi tu se strinjam, je pa tam verjetno največ prisklednikov, ki se pasejo na tistih, ki v JS garajo in hkrati ter predvsem na tistih, ki v gospodarstvu ustvarjajo.

In še, nekako ne morem požreti težave, ki jo pomenijo neprimerne obdavčitve. Recimo, sam sem lastnik hiše, ki sem jo postavil s svojim, že obdavčenim denarjem, ob tem plačeval ddv za material in za delo, vse z računi, ker vem, da bi ta država lepše

živela, če bi že zdaj vsi plačevali tiste svoje obveznosti, ki so že zdaj predpisane. Torej je treba le davke in prispevke pobrati lumpom, pa ne bi bilo potrebe po zvišanju obstoječih in kreiranju novih davkov. Zdaj pa bom moral plačati davek na nepremičnino, ker sem bil priden in sem rešil en problem, moj otrok pa ne bo dobil štipendije, ker je slučajno imel pridnega dedka, ki mu je ob smrti zapustil eno njivo, ki pa je moj otrok še ne sme prodati, ker je mladoleten in tako pravno še ni njen lastnik, šteje pa se mu v premoženje, sodu pa izbije dno, da se mu v dohodke šteje tudi delo preko študenta, ki ga je opravil poleti, da bi se lahko odpravil na počitnice...

Potem pa še sprenevedanje in mešanje dreka, kot je v svojem blogu MK napisal, tega res ne razumem.

Na volitve torej ja, vendar se je treba prej upreti. Če nimamo prave desnice, potem nimamo niti prave levice, vendar se vsaka revolucija naredi in zgodi na ulici (pa čeprav virtualni), takrat se zberejo zatirani in jih prav malo briga, ali so tisti na njihovi desni ali levi strani taki tudi po političnem prepričanju. Ampak kaže, da ta stvar v SLO še ni dozorela. Pa bo že, le še malo se moramo zorganizirati.

Vlada pa že ve, kako. Z uklonitvijo sindikatom JS je umirila 150 tisoč ljudi... kar pa je že nekaj, kajne? In, roko na srce, še vedno bom raje šel k zadovoljni medicinski sestri, kot nezadovoljni, ki se bo ukvarjala s svojim preživetjem, namesto z mojim... In tudi ona je JS, kajne?

Torej, MK, podpiram večinski sistem, pa ne čisto ameriški, vendar vem, da mi tudi ta ne garantira boljšega življenja. In slovenski politiki ne umrejo, tudi za največje napake in sramote, ki jih zakuhajo, so krivi drugi in njihova obešanje na "sodba še ni pravnomočna, zato ne bom odstopil" mi, milo rečeno, povzročajo jutranje slabosti kot nosečnicam.

Torej je treba za začetek vrniti poštenost in vrednote v vsakdanje življenje na način, da poštenost in vrednote ne bodo nekaj sramotnega, potem pa se je treba ozreti za poštenimi ljudmi polnimi integritete in jih povabiti h kandidiranju. Cmerar, kot bi mu rekel Godler, pa še zdaj zamerim. Dobil je namreč moj glas...

Martin Krpan - 18.11.2015 - 13:26

"Ščurki in drugi zajedalci" kar ne odnehajo in ne odnehajo ...

 

Od zdravstvene reforme ministrice Kolar Celarčeve za zdaj le napovedi novih prispevkov .... Kako bi zvišali obvezne prispevke in koliko naj bi pridobila zdravstvena blagajna:

- 20 odstotkov višje prispevne stopnje za upokojence (ocena: 73 milijonov evrov na leto več),

- za tri odstotke višje premije za obvezno zdravstveno zavarovanje (ocena: 69 milijonov evrov na leto več),

- 20 evrov mesečno iz proračuna za vsakega otroka, zavarovanega po starših (ocena: 89 milijonov evrov letno več),

- nov zdravstveni davek v višini dveh odstotkov na prihodke (tudi) iz najemnine, dividend in rent (ocena: 16 milijonov evrov letno več)

- izenačitev prispevnih stopenj nezaposlenih s tistimi za zaposlene (ocena: štiri milijone evrov letno).

 

P.S. Čakam le še na predlog za "nacionalizacijo vsega kapitala" -  da se vladni bebci ne mučijo preveč :). 

helena45 - 20.11.2015 - 11:37

Če bi sama napisala tak blog, bi me bilo globoko v dušo in pamet sram. Podpihovalsko, maloumno si torej en pek zasluži pošteno, po možnosti večjo plačo, kot en policaj, ki živi na račun davkoplačevalcev, je povsem nepotreben zajedalec in naj dela zastonj, srečen da se na Šentilju zajebava z tujo ruljo, ki ni nič boljša od domače!

Martin Krpan - 20.11.2015 - 13:42

Helena, o vaši duši in pameti ne bom sodil, če ste že vi za to "strokovno usposobljeni" (jaz namreč nisem) :). Lahko pa komentiram vašo bralno "sposobnost", razumevanje slovenskega jezika :)) ... kaj drugega pa se mi ne da ... Razen, da me je globoko v dušo sram, da je povprečno volilno telo v Sloveniji neuko, leno, nerazgledano, parazitsko ... pa še kaj bi lahko dodal.

 

Kolikor vem, policisti (pa medicinske sestre, gasilci itd.) oziroma njihovi predstavniki niso podpisali sporazuma z Vlado RS kot ostali "roparji in ustvarjalci" luknje v proračunu. Če vas ni sram, da javnosrektoraška banda uničuje prihodnost naših otrok na račun dodatnega zadolževanja za njihove plače ... mene je.  Ja, tega me je pa res sram. Kdor pa želi imeti večjo plačo, čeprav si mnoge javnosektoraške riti še polovice dobljenega ne zaslužijo, pa se lahko preizkusi v zasebnem sektorju.

 

Skratka ... škoda besed ... tudi za komentar vašega komentarja.

In če vas še zanima kaj z davčnega zornega kota - ravnanje teh neandertalcev ZDavP-2 poimenuje prikrit pravni posel, ko nekdo namensko laže, krade, potvarja ...

prihodnost - 23.11.2015 - 08:36

Kdo bo pa te futral?????

https://www.youtube.com/watch?v=Xjy4qqM0wK4&feature=youtu.be

Martin Krpan - 23.11.2015 - 15:29

Mislim, da je navodila v angleščini podal kar Štrukelj & Co. :), s suportom MF :)). Kaj drugega tako ne znajo ... :).