krpan in druščina postani član

Zakaj menite, da je pripravljen sveženj sprememb davčnih predpisov glede normirancev:

Odgovor Glasov
ker je lupanje malih davkoplačevalcev glavna prioriteta te vlade;
25.9%
36
ker se pripravljajo volitve in je potrebno javni sektor kot glavno volilno telo te vlade zadovoljiti z večjimi javnimi izdatki;
12.23%
17
ker je finančna uprava nesposobna in ni zmožna s preprostimi avtomatiziranimi mehanizmi nadzorovati normirancev;
28.78%
40
ker je vsaj 50% podjetnikov barab ter izkoriščajo sistem normirancev;
9.35%
13
ker predsednik vlade računa še na eno zmago na volitvah in ne bo rabil več kot normiranec fušat v rednem delovnem času v javnem sektorju;
6.47%
9
ker je sistem normirancev devianten pojav in nepošten do ostalih podjetnikov;
13.67%
19
ne vem, nimam pojma.
3.6%
5

rakov povratnik - 26.07.2017 - 07:15

Kliknil sem na predzadnjo, ker od začetka menim, da je normiranstvo, kot je sedaj zastavljeno, nepošteno do nas, ostalih. Da pa je prav, da se to spremeni, pa je pravzaprav tista, da vsaj 50 % barab ta sistem izkorišča... meja za normirance bi morala biti tam okoli 25 jurjev ali pa še manj.

Martin Krpan - 26.07.2017 - 15:18

Sicer je tema predmet za širšo obravnavo, glede normirancev pa bom dodal samo nekaj (ker je banda zgoraj "pokvarjeno nesposobna" = poseben izraz za mafijce iz te garniture):

- normiranostii NE SMEJO uporabljati kot samostojni podjetniki vsi, ki niso polno zavarovani kot s.p.-ji - tako imenovani "popoldanci" (tako odpade tudi večina barab iz javnega sektorja, ki predstavlja glavni del teh 50%, vključno s her šefom CMERARJEM).

 

Z enim stavkom je rešeno vse, ti kreteni pa delajo doktorske dizertacije. To, da tem izmečkom rečeš kreteni, je v bistvu še vedno kompliment za njihova deviantna dejanja.

 

Jasno in nedvoumno je, da si je ta zakon spisala "profesorska nesnaga", ki se vlači v parlamentu in fuša v rednem delovnem času. Pa ni važno, iz katere parlamentarne sestave :).

 

P.S. Normiranci gospodarske družbe pa tako še čaka obdavčitev dividend, tako da pri njih sploh ne moremo govoriti o deviantnih pojavih.

rakov povratnik - 31.07.2017 - 08:25

malo mi ni bilo jasno, kam meriš oz. s kje si to pobral, potem pa mi je kapnilo, da je to pravzaprav tvoj predlog. Podpiram.

arčid - 03.08.2017 - 08:09

MARTIN zaslužis si ime zapisano z veliki črkami. Bi se strinjala z vsem in dodala naj že enkrat naredijo red med svojimo "bando". Po oddaji kjer je bi gost Pezdirc in je razlagal  zgodovini,skoraj da je izgledalo misija nemogoče, pa je ugotovil samo del in že to je zastrašujoče. kdaj bodo razumeli ti "prisesani, da ne moremo biti vsi v javni uslužbenci in da smo tudi takšni, ki imamo svojo glavo in želimo delati in ustvarjati v gospodarstvu. Kako jim dopovedati, da imajo službe in vse ostalo, ker je osnova vsega gospodarstvo, da plačujemo davke in prispevke zato da bi država in njen aparat omogočili enakopraven dostop do zdravstvenih storitev, kvalitetno šolstvo tudi za tiste ki nimajo toliko, da si te storitve lahko privoščijo privat. Ne  pa zato, da si polnijo žepe in potujejo po svetu, razlagojo pravljice in nam lažejo v obraz. Da vsak politik in vse do državnih sekretarjev odloča o tem koliko bodo davki in ko jim zmanjka hops gremo pa dvignemo davke prispevke.  Res ne obstajo možnost, da gospodarstvo stopi skupaj in vsaj enkrat glaso zarobanti. Ali morda sama živim v iluziji?

it - 27.07.2017 - 11:38

Popoldanski normiranci niso zloraba sistema. Prava "zloraba" je pri nas (ne)normalna obremenitev tistih plač, ki že malenkost bolj sekajo ven iz povprečja dejansko pa so na zahodu to normalne ali celo začetne plače strokovnega kadra.

Obvodi preko popoldanskih normirancev so samo popravek že v osnovi pokvarjenega sistema.

Končni učinek te "reforme" bo negativen. Ljudje nimajo nobene motivacije za več dela, če za 100% dodatnega truda dobiš ven izplačano samo 35% dodatne nagrade.

V Sloveniji se očitno bliža dan, ko bodo vsi živeli od penzij in socialne podpore saj se delo več ne bo izplačalo.

Martin Krpan - 27.07.2017 - 11:49

Se absolutno strinjam - sem pa zapisal predhodno, da se ne bom spuščal v srž problema, temveč se le dotaknil, kako bi lahko problem (če sploh obstaja) rešili. Moja napoved - če bo ta zmazek od spremembe sprejet, bo država dobila manj, kot sedaj - več sive ekonomije, ljudje bodo raje fušali in bili vzdrževani s strani države.

V Sloveniji se bliža dan, ko več ne bo denarja za penzije in socialne podpore, ker bo delovno aktivno prebivalstvo, predvsem mladi, iskalo svojo prihodnost v davčno bolj "normalnih" državah.

rakov povratnik - 31.07.2017 - 08:35

Se ne strinjam, SO zloraba sistema, je pa res, da niso sami krivi. Izberejo pač zase najugodnejše.

Sistem pa, ki to omogoča, je izprijen. V normalnih davčnih razmerah (ne glede na to, koliko je dohodek obdavčen), ne sme biti ločenih sistemov, ki nekaterim omogoča nižjo davčno obremenitev le zato, ker je izbral tak način obdavčitve. Izbira načina obdavčitve ne bi smela biti prosta.

Če bi veljal le en sistem in bi vsi redno in pošteno plačevali davke, bi bil sistem lažji, preglednejši in tudi obremenitve bi lahko bile nižje. Pri tem pa sistem sploh ni važen oz. je način izračuna osnove za davke popolnoma nepomemben.

Martin Krpan - 31.07.2017 - 09:00

ČE delaš skladno z davčnim predpisom, NISO zloraba. Zato imamo zakone! In kot vedno pravim - pri davkih ne iščite "logike" - potem se tudi vprašajte, zakaj pa "popoldanci" plačujejo socialne prispevke, če so drugje polno socialno zavarovani? Ne vem, zakaj takšne trosite, vključno z tisto vračarko na MF :) - ZLORABA itd., normirance poznajo tudi v drugih sistemih. Dejstvo je, da "mali" po ekonomski moči ne morejo biti enako obdavčeni, kot ta veliki - malo si poglejte recimo "naprednejše" Hrvate, ki omogočajo različne stopnje pri DDPO glede na ... (marsikje so glede davčnih predpisov pred nami, pustimo zdaj na miru naše in njihove "brdavse").

P.S. Zloraba pa je, da nekdo iz rednega delovnega razmerja "prešalta" na pavšalista s.p.-ja itd. Zloraba pa se ustrezno nadzoruje, kar pa naši nesposobni brdavsi ne znajo, nočejo itd., da pustimo sedaj "na miru" inšpektorje iz socializme, ki delajo po metodah izpred 30 let ... (pa še "ta mlajši" so se jih navlekli). Jaz lahko NA DAN pregledam vsaj 3 do 5 pavšalistov PODROBNO in ugotovim, če gre za ZLORABO. Če nekdo le zna ... in hoče.

P.S.II - in se moram ponavaljati - celoten slovenski davčni sistem je en velik shit. Vse je potrebno reformirat, znižat obdavčitve in posekat korupcijo. Ampak ne jaz ne moji otroci tega ne bomo dočakali glede na slovensko mentaliteto oziroma glede na slovenske vol(e)ivce.

rakov povratnik - 01.08.2017 - 08:20

Res je, da sem malo nerodno formuliral svojo trditev. Nisem želel reči, da davkoplačevalci zlorabljajo sistem, ampak, da je sistem nepošten, ker omogoča izbiro...pa pri tem ne mislim na olajšave, ki bi jih moralo biti za razvoj in vlaganje v opremo neprimerno več oz. višje, druge pa mogoče prevetriti.

RAvno tako ne vem, odkod ti ideja, da podpiram plačevanje prispevkov, kot jih morajo popoldanci, ali pa, da bi mali bili enako obdavčeni, kot veliki. Rekel sem le, da bi moral biti enoten način obdavčitve dohodka (ne prispevkov), torej en sistem, ter da bi si tega ne mogel izbrati sam.

Hrvaške davčne zakonodaje ne poznam, zato je ne bom komentiral, ravno tako ne bom komentiral (ne)dela inšpektorjev, sem pa opitmist glede nadaljnjega razvoja davčne zakonodaje. Prej ali slej se bo kaj moralo spremeniti, vendar zato rabimo ljudi, ki to želijo.

O volitvah pa, volimo tisto, kar si zaslužimo. Je pa en hud slovenski pregovor tu na mestu, kdor preveč izbira, izbirek dobi... Mogoče pa je sedanja vlada posledica tega.

Martin Krpan - 01.08.2017 - 08:33

Midva čisto normalno debatirava in to je demokratično. Nikjer tudi ne piše, da se moramo vsi strinjati z drugim, ker je to ... tako pravijo :) ... demokracija. Osebno bi reformiral zakonodajo na način, da se več ali manj VSE olajšave ukinejo, tako dobimo najširšo davčno osnovo, hkrati pa se davčne stopnje HUDO znižajo :), vse davčne utaje pa ustrezno sankcionirajo, pred tem pa se maksimalno reformira FURS, ki je postal ena velika slovenska štala. Namesto njihovih telovadnih vaj ter časa za rekreacijo morajo vsi skupaj zjutraj pol ure peti ali pa korakati in peti - davkoplačevalci so zakon, mi jih spoštujemo, oni nam dajejo plačo, delali bomo po davčnem predpisu itd. - pa še takšne slogane postaviti v vsako pisarno :))). 

rakov povratnik - 02.08.2017 - 08:18

Ah, občutek imam, da se pogovarjava, kot se pogovarjam s svojim bratom... načeloma govoriva isto, ker pa uporabljava drugačno formulacijo stavkov, se kregava glede stavkov, ne pa glede vsebine. Recimo, ti bi načeloma ukinil VSE olajšave (rekel si več ali manj), jaz pa podpiram nekaj olajšav, ki se mi zdijo pomembne, recimo investicije v opremo ter v raziskave in razvoj... še kaj bi se našlo, pa še kaj bi uvedel, recimo za družinam prijazna podjetja, za nagrade za inovacije in razvoj, povišal bi obvezno maso denarja za promocijo zdravja na delovnem mestu, ki bi jim priznal 100 % olajšavo..., no, večino pa lahko komot ukinejo.  Davčno stopnjo naj znižajo, ja, tudi DDV, lahko pa komot dvignejo trošarine na tobak in alkohol in take.

Da pa bi fursovci zjutraj peli, kot si napisal... Pa ne vem, no... a ne bi bilo podobno kakšni drugi opciji, recimo arbeit macht frei varianti? Sem pristaš mirnejše ampak vztrajne prevzgoje in računam na človeško pamet.  Saj z leti pride človek do določenih spoznanj, le usmeriti ga moraš. Tudi kadriranje na osnovi pripadnosti bi morali že zdavnaj preživeti, stroka bi morala biti zakon. Imam pa občutek, da je tam zgoraj večina ljudi podobnih desetarjem, kot smo jih imeli v JLA, verjetno to usodo deliva... daš jim malo moči oz. oblasti, pa že mislijo, da so prijeli nekoga za nekaj, saj veš koga in kaj...

Moram postati spet bolj reden gost te strani, ne vedno, vendar stvari so zanimive. Čestitam tebi in uredništvu.

jetforce - 28.07.2017 - 07:07

Martin Krpan, se nebi mogel bolj strinjati.

Lena - 01.08.2017 - 08:23

"P.S.II - in se moram ponavaljati - celoten slovenski davčni sistem je en velik shit. Vse je potrebno reformirat, znižat obdavčitve in posekat korupcijo. Ampak ne jaz ne moji otroci tega ne bomo dočakali glede na slovensko mentaliteto oziroma glede na slovenske vol(e)ivce."

 

SE 100% strinjam!

DDD - 02.08.2017 - 09:29

Včeraj sem dobil informacijo da bodo na ministrstvih pospešeno zaposlovali z izgovorom ker bo Slovenija predsedovala EU. To je izgovor ker bo predsedovala šele 2021, pravi razlog je da je treba zvestim kadrom pred volitvam zrihtat dobre službe. Zato je potrebno bolj obdavčit podjetnike.

Mat - 02.08.2017 - 14:10

Pustili bi načeloma vse, kot je bilio in regulirali dejavnosti, ki se lahko čez ta sistem delajo in limite.   Tako bi se recimo temu, da ima en bife 4 najemnike popoldanske s.p., barabe, ki so lupale državo, lahko izognili, saj bi na ta sistem prepovedali redno opravljanje gostinske dejavnosti, ali pa bi rekli, da če gre za osmico ali podobno občasno, da lahko npr do nekega malega xy zneska, ne pa tako, kot sedaj, ko na enem bifeju dela 6 popoldancev vsak z 6 x 49999  eur = 299.994   eur, kar je pa kar lep izpad za državo .....  Npr nekomu, ki pa popoldne ureja vrtove pa bi dovolili večji znesek  ipd....  To bi bil edini smoteren način in pa tudi če se poveča obdavčitev, bi davek moral biti cedularen in ne da gre v dohodnino. 

Npr da jaz oddajam nepremičnino na popoldanski s.p. in imam zelo visoke prihoidke iz delavnega razmerja , nek drug pa je na minimalcu pa oba poddajava, ali je pošteno, da jaz poštenjak plačam veliko več od nekoga, ki ima d.o.o. in si izplačuje minimalca, ker se mu to bolj izplača, razliko si pa izplača kot dobiček ???  Zakaj bi bil potem on priviligiran napram meni.   Torej obvezno brez DOHODNINE samo fiksne cedularne dajatve !!!

Sonja - 03.08.2017 - 13:02

Če Avstrijcem z mnogo višjim BDP funkcionira pavšalni sistem obdavčitve, ne vem zakaj  bi mi odkrivali toplo vodo.

Bolj problem se mi zdi, da kader , ki ga dobivamo z ekonomske fakultete nima osnovnih znanj matematičnega razmišljanja ,logike, uporabnega znanja tujega jezika,....  vse, kar se ne more vpisati drugam konča na ekonomiji, ki jih zaradi glavarin z veseljem sprejme (ob tem, da študirajo skoraj vsi ????)...Diplomirajo na nekih socioloških prepisanih spisih, delajo doktorate na nivoju sredje šole,....Da ne bo pomote, ne govorim na pamet... res pa je , da najbrž nismo pridobili kadra iz tistih morda 3 %, ki pa se mu sanja  o smislu študija ekonomije.

Žal pri nas prosperirajo pridni in dvolični študentje ekonomije , ki hodijo prosit in jokat  za ocene in ne študentje , ki imajo razvito kritično razmišljanje , niso  lahko vodljivi....Ta kader se potem zaposli  na tak ali drugačen način  na FURS-u.

Ni variante , da bi sledili pametnim ljudem, ki morda delajo na "lopovski " način.

Na fakultetah bi morali profesorji delati izključno v imenu fakultet,

da o zdravnikih, ki jim ni več vrednota zdraviti, ampak denar, niti ne govorimo... Poslušam študente, izbirajo specializacijo,glede na to, kje se bo dalo služiti in  ne kaj jih veseli oz. kaj država, ki jih financira potrebuje...