krpan in druščina postani član

Ali podpirate prihod "Trojke" - upoštevajoč, da Slovenija ni uvedla nobene reforme v javnem sektorju in da se večinsko breme krize prenaša na gospodarstvo oziroma zaposlene v gospodarstvu:

Odgovor Glasov
DA;
84.54%
82
NE;
12.37%
12
ne vem, me ne zanima.
3.09%
3

praprot - 02.11.2013 - 07:33

Ja, pa upam, da bodo javni sektor počistili na pravih mestih, se pravi razne direktorate, pa agencije, pa......... z lepimi prejemki brez dela ali odgovornosti

eclipse - 02.11.2013 - 09:18

Ja, če ne bodo tudi oni enako skorumpirani kot naša država...

pic - 02.11.2013 - 12:23

Na to "težavo" gledam podobno kot na vse druge težave, ki se mi dogajajo v mojem življenju: težave moram reševati sama, nihče drug mi jih ne bo rešil! Nihče mi ne bo pomagal tako, da se bom izkopala iz težav, temveč mi jih bo še povečal, da bo imel "večno stranko", ki bo odvisna od njega in njegove pomoči. Takim "dobrotnikom" so ljudje (ali države) s težavami pravi "blagoslov"!

In razmišljanje, da bo tujec počistil javni sektor na pravih mestih, je milo rečeno zelo naivno. Zakaj? Preprosto zato, ker taki ljudje (z lepimi prejemki brez dela in odgovornosti) se bodo tudi s "trojko" že kako dogovorili, da bodo nepogrešljivi....

In kaj res mislite, da "trojka" pomeni, da pridejo tujci k nam delati?

 

Martin Krpan - 02.11.2013 - 17:53

Ne, Trojka pomeni, da če bomo želeli dobiti denar, bomo morali sami počistiti z lastno "nesnago", kot nam bodo dirigirali in kot so morali tudi drugi v nekaterih državah (Irska, Portugalska ...). Seveda bo "organizirana banda" šla na ulice, vendar brez učinka - zategniti bo treba pas tudi v javnem sektorju in enakomerno porazdeliti breme krize. To je to in nič drugega.

000 - 03.11.2013 - 23:27

Tole o "bandi", ki bo (je že) šla na ulice in huda alergija na javni sektor po dolgem in poprek pa Krpanu ne pristoji najbolje.

Krize zagotovo  ni povzročil javni sektor, konec koncev se "tajkunska posla" niso dogajala tam pač pa v gospodarskem sektorju.  "Banda", ki hodi na ulice pa hodi tja zaradi tistih, ki so nas v to sranje pripeljali. V Bruseljske recepte ne verjamem.  Ker ne "predpisujejo" takšnih arcnij, ki jih potrebuje oropan in lačen narod. Ne delam v javnem sektorju a seeno vem, da se tudi tam ne cedita med in mleko predvsem pa se ne troši denarja, ki ga ustvarja gospodarstvo tako, kot trdi naš vrli Martin.

Martin Krpan - 04.11.2013 - 08:22

Ne gre za hudo alergijo na javni sektor (kar povprek), temveč gre za alergično reakcijo na način trošenja denarja, ki ga davkoplačevalci vplačujemo v državni proračun. Da ne govorim o tem, da predstavlja prekomerno trošenje tudi zadolževanje na tujih trgih. Pri tem trošenju se javni sektor obnaša kot "Ali Baba in 40 razbojnikov". No, mogoče pa vam bo to bolj všeč kot "organizirana banda" :).

 P.S. Krizo je povzročilo gospodarstvo? Če štejete državne in zasebne bankirje in direktorčke, ki so pohopsali slovensko državo v spregi s politiki, policijo, tožilstvom, sodstvom ...  (torej - z državno upravo in javnim sektorjem) ALI za korupcijo v javnem sektorju, ki dela z gospodarstvom, pa ... se ne bom spuščal v polemiko, glede na to, da v Sloveniji prevladuje še vedno "kulturni boj" nad razumom :).

pic - 04.11.2013 - 12:25

M.Krpan, saj se strinjam z vašim mnenjem, da JS neodgovorno troši naš denar. Vendar še vedno (črno-gledano) mislim, da "trojka" ne bo rešila teh problemov, celo mislim, da že sedaj dirigira našim odgovornim, kaj morajo narediti in ker ne bo takojšnjih rezultatov, bo ta vlada ali druga (dovolj oblastiželjnežev imajo na voljo!) naredila še hujše reze v naše denarnice - tu mislim v denarnice 90% "preprostega" prebivalstva. Vsi tisti, ki bi jih tukajšnji komentatorji radi postavili na cesto, bodo ostali na položajih - čisto preprosto, ker taki se borijo za take položaje in naredijo vse, da tam ostanejo. In v "trojki" vidim samo tuje pohlepneže, ki ropajo "ranjene" žrtve in nič drugega. In zato mislim, da bodo tudi nas izropali, da ne bomo imeli niti za preživetje - pomagali pa jim bodo naši domači oblastniki, ki se bodo zadovoljili za drobtinice, ki jim jih bodo vrgli...

Bom zelo zadovoljna, če temu ne bo tako! Bom pa morala počakati na rezultate še kakšnih pet let, če ne več! 

Martin Krpan - 04.11.2013 - 13:44

Kamorkoli je Trojka prišla, so naredili ukrepe tako na prihodkovni, kot na odhodkovni ravni. Glede na to, da smo pri nas "našponali" le prihodkovno stran, odhodkovna pa se še naprej "debeli" (tudi na račun dodatnega zadolževanja), osebno POZDRAVLJAM prihod trojke.

Moje (skromno) mnenje: če bi v javnem sektorju upravljali z denarjem, kot v zasebnem sektorju in če bi v javnem sektorju ODPRAVILI korupcijo, sploh ne bi bilo potrebe po nobenem dvigu davkov (DDV, "zamrznitev dohodninske lestvice", zdravstveni prispevki, povečan izbor dohodkov za prispevke, nepremičninski davek itd.).

Maša - 04.11.2013 - 07:50

Ne delam v javnem sektorju a seeno vem, da se tudi tam ne cedita med in mleko predvsem pa se ne troši denarja, ki ga ustvarja gospodarstvo tako, kot trdi naš vrli Martin.

No, potem pa povejte čigav denar pa se troši, če ne tisti, ki ga ustvarja gospodarstvo?

Martin Krpan - 04.11.2013 - 08:26

V javnem sektorju se troši denar, ki ga ustvari GOSPODARSTVO, nekaj skromnih milijard na leto pa se zadolžimo (pa ne gre vedno za dokapitalizacijo bank :)).

Prosim, bodite iskreni in me razsvetlite, če obstoji še kakšen vir, ki financira javni sektor (seveda, ni potrebe po naštevanju "korupcijskega denarja", ki si ga talajo nekater v javnem sektorju na javnih razpisih itd.).

Klepetalka - 04.11.2013 - 09:03

Se strinjam z Martinom in to 1000%, da je javni sektor preglomazen. Vsaj četrtina jih je tam samo za dekoracijo, in ta četrtina, ki - mimogrede - pa kar dobro poznam razmere v javnem sektorju, ker je tam zaposlena večina mojih prijateljev, "vleče" neto plačo vsak mesec vsaj 2000 eur neto, pa si je sploh ne zasluži. Nihče ne trdi, da so vsi delavci v JS nedelavni in odveč. Je pa že kar groteskno, da se najbolj oglašajo ravno tisti, ki se prekleto dobro zavedajo, da so oni "višek". Ko mački stopiš na rep, zacvili... To je star pregovor, pa še kako drži. JS se bo moral začeti zavedati, da živijo od gospodarstva. Svinjarija je, da moramo plačevati non stop višje davke in prispevke zato, da bomo v nedogled "futrali" JS, investicije pa so oklestili na minimum. Po drugi strani pa moram vso zdravstvo plačevati privat, ker so čakalne dobe dolge tudi do dve leti. Zato sem absolutno za to, da že enkrat pride ta trojka. Vem, da nam ne bo lepo. Ampak nam, v gospodarstvu, že zdaj ni. Sveta jeza me zgrabi, ko berem nebuloze raznih uglednih ekonomistov (JS), ki so pri koritu, češ, da ne smemo krčiti JS, ker drugače bo še ta potrošnja zamrla. Seveda, izbranci lahko trošijo, navadna raja in proletariat pa naj "krepajo" po domače povedano. Njih ni nikomur mar, še manj pa tej mafijski, gnili državi, ki si ne zasluži svojega imena. Seveda so tajkuni in korupcija, ampak največ je tega še vedno v JS. Edini cilj, zakaj ta mafijska, skorumpirana vlada ni ukrepala na področju JS je ta, ker se boji za svoje privilegije in pozicije in ker je JS njena edina, zanesljiva volilna baza. Želim si, da bi se realni sektor "zbudil", da bi šli na ulice tudi mi, ki nas ta kriza krotoviči že leta in leta. In politična opredeljenost vsakega posameznika nima nobene veze s tem. Proti gospodarskemu kriminalu na vseh področjih bi morali ukrepati vsi, brez izjeme, in brezkompromisno kaznovati lopove z odvzemom vsega premoženja. Kdaj pa bomo to dočakali? Znanstvena fantastika... Zato pa: dobrodošla "trojka".

boc18jan - 05.11.2013 - 22:10

Zelo dobro povedano; morali se bomo nehati ločevati med leve in desne ampak med poštene in nepoštene.

SOVA - 07.11.2013 - 12:01

Trojka nas ne bo očistila, verjemite mi, to so mladi naduteži, ki niso operativci, očiščenje bo prišlo, ko bomo lačni, tukaj mislim na večino.

Tisti, ki so naš denar odnesli v tujino in jim že ali še ne pravični sodniki pravično sodijo, ti se ne bodo očistili nikoli, niti razmišljali, ker le lačen človek razmišlja s trezno glavo. Žal je tako. Nas namreč z lastno glavo ni nihče naučil razmišljati, celo zelo so se trudili, da  kdo tega ni počel na samem. Lakota je najboljši učitelj, presit človekše misliti ne more. Tita, ki je krao i nama dao,  hvalabogu več nimamo, bomo pa končno uporabili lastno pamet.

Ana - 05.11.2013 - 09:57

Država ni postorila popolnoma nič v očiščenju preglomaznega javnega sektorja. Ne more gospodarstvo hranit šolskega sistema ,v katerem študirajo tudi taki, ki bi pred leti težko končali poklicno šolo, danes imajo dodatno pomoč v šoli, potem pa študirajo po raznih družbolslovnih fakultetah in si pridobivajo nazive magister.

Niso vse fakultete padle na tako nizki nivo, večina pa žal.

V praksi ugotavljam, da marsikateri serviser uporablja mnogo več zdrave logike kot magister ekonomije,.....Seveda ima prvi zaposlitev, drugi pa "blefira in politizira.....", če ima vezo je celo zaposlen , sicer nima dela.

Lili - 06.11.2013 - 10:15

DA. Čimprej naj pridejo in naredijo red. Mi (slovenska raja) smo lahko le na boljšem.