krpan in druščina postani član

Naslov teme: Zdaj je uradno. Zmešalo se jim je.

4405  20.09.2021 - 17:44h / Ostalo / Avtor: g. / 2611 / 28

https://www.rtvslo.si/slovenija/ministrstvo-pogoj-pct-morajo-izpolnjevati-tudi-delavci-ki-opravljajo-delo-na-domu/594582

podjetnica - 21.09.2021 - 07:11

Mi tega kakor tudi prisiljenega PCT nikakor nebomo spostovali. Imamo zakone in konec. Ta PCT je itak protiustaven in protizakonit. 

Ce bi enkrat zaceli koncno malo razmisljati s svojimi glavami in za svoje dobro, ter kot druzba drzali skupaj  bi lahko to svinjarijo koncno premagali. Tako pa bo ta epidemija trajala in trajala. Moje mnenje. Vi pa...Vsak po svoje!

tinag - 21.09.2021 - 07:16

Se popolnoma strinjam!

Boris - 21.09.2021 - 07:16

Splošna stavka 1 teden, pa bo konec plandemije !!
 

Anica - 21.09.2021 - 07:17

Da, res se jim je.

B - 21.09.2021 - 08:51

Podjetnica, podpiram vas in vse, ki mislijo s svojo glavo. Gremo na ulice z vilami in kosami.

JaneDoe - 21.09.2021 - 10:10

Tako kot so nas VSE cepili leta 1972, ko so se pojavile črne koze v Jugoslaviji, bi morali narediti ob pojavu COVIDa.
sedaj se pa to vleče in vleče in ne bo konca. Ne družim se, nikamor ne grem, dopust ni več dopust, ni gledališča, ni koncertov svetovniih zvezd, v planu je bil New York pa še kaj drugega pred smrtjo.
Ni mi vseeno kdo v vrtcu čuva mojega vnuka, samo upam, da vrtcev in šol ne bodo zopet zaprli. Saj je bilo lepo pri dedku in babici (nisem še v pokoju) pa vendar je v vrtcu drugačen red in  se  več naučijo kot doma. Prav tako mi ni vseeno če delavci v domovih starostnikov širijo okužbe.
Sprejemam vse PCT pogoje in grem po tretjo dozo.
op.: cepljenje proti črnim kozam pri meni ni pustil posledic
še to: moj frizer ima ponarejno potrdilo o prebolevnosti - no mene ne bo več videl.
Na ulice pojdimo pa za to, ker so nam obljubljali Švico, ki je pa nimamo.

sedaj me pa vsi tisti, ki ste anti proti vsemu, popljuvajte

jst99 - 21.09.2021 - 10:29

Jaz se popolnoma strinjam z napisanim. Tudi jaz sem cepljena in en kup ljudi okrog mene, pa živimo noramlno naprej brez vsakih posledic. Že zdavnaj bi se lahko pocepili v zadostnem procentu kot večina ostalih držav v EU in bi začeli živeti po starih tirnicah. Vlade pa tudi jaz ne podpiram kar se njihovega delovanja za dobrobit države tiče... 

Magda - 21.09.2021 - 12:07

Jaz pa se ne strinjam.

Vsak se ima pravico svobodno odločiti ali se bo cepil ali ne.
Testiranje pa se mi zdi na nek način smiselno in bi ga uvedla za vse, tudi cepljene.

Nesmiselno pa se mi zdi testiranje za nekoga, ki nima stika s strankami, delo opravlja preko mailov, zoomov ipd. 
Če tak zaposleni opravlja samotestiranje, nima nobenega smisla, saj pri delu ne ogroža nikogar. Če pa gre taista oseba v trgovski center, knjižnico, na koncert, upravno enoto ali kamorkoli že, pa se po veljavnem odloku itak mora testirati z ''uradnim'' testom.

Se pa strinjam z JaneDoe glede drugega dela ... namreč cel kup dela imamo s tem Covidom, vse se vrti samo okrog tega .. cel kup drugih zelo pomembnih zadev pa gre mimo brez vsakršnega komentarja. in to bi nas moralo skrbeti. 

jst99 - 21.09.2021 - 12:48

Za vse hude nalezljive bolezni (ošpice, rdečke, davica, mumps, otroška paraliza in nekoč tudi črne koze) so cepiva, s katerimi ste bili cepljeni, pa vas ni nihče vprašal, če boste imeli posledice. S testiranjem in maskami se bodo težko končale, se vam ne zdi? Zato je cilj cepljenje, da se vse skupaj čimprej konča in ne delamo večno stroškov s temi testiranji, maskami in omejitvami življenja... Tisti, ki smo cepljeni, nimamo problemov, s katerimi se ukvarjate ostali.

sonček - 21.09.2021 - 17:50

pa ti veš kako dolgo so to raziskovali in spremljali stranske učinke...sedaj pa v enem letu naredili cepivo, pa veš da si podpisala in si poskusni zajče, sem prav vesela ,da ste se eni cepili, se vsaj mi ki tega ne želimo ne bomo in nam dajte mir, še vedno zbolite še vedno širite in še vedno lahko umrete
 

jst99 - 21.09.2021 - 18:42

Še za marsikaj podpišeš, tudi za narkozo itd... Pol te naj pa na živo operirajo... Pa na vseh tabletih so stranski učinki pa jih kar veselo ješ kot tudi škropljeno sadje in zelenjavo itd... Če bi bili vsi tako strahopetni, se tole itak ne bi nikoli končalo.. Še dobro da nismo!! 

ana a - 27.09.2021 - 09:16

Za vse nalezljive bolezni - cepiva so razvijali desetletje in so bila pred uporabo testirana. V ta cepiva pa žal ne verjamem. Mogoče se bom tudi jaz cepila, ampak zaenkrat in s temi cepivi pač ne. Vsi ki pa verjamete, da vam pomagajo pa kar,  zaradi mene lahko vsak mesec. Vseeno pa prenašate virus in zbolevate. Torej? Pustite pa tistim, ki ne zaupajo tem cepivom izbiro. Problemov zaradi tega nimam. Upam da tako ostane in pustite nas na miru.

Bojana - 21.09.2021 - 12:56

Pri nas se je direktor odločil, da tisti zaposleni, ki striktno delajo od doma, se ne bodo testirali, ker ne vidi potrebe.
Vsi ostali pa se samotestiramo, ni pomembno, ali je nekdo cepljen, prebolel ali se je do sedaj pazil in ni zbolel, cepljen pa ni.
Neuradno sicer vemo za vse, ki so cepljeni in kdo je prebolel, uradne evidence o tem ne vodimo in samotestiramo se vsi, ki smo prisotni na delovnem mestu.
In guess what - odkrili smo enega pozitivnega, cepljenega. Potrjeno kasneje tudi s PCR testom.

sonček - 21.09.2021 - 17:48

ti se ne družiš in nikamor 50% pa gremo vsepovsed in nam ni nič. sedaj pa razmisli in začni živet

DUAR - 27.09.2021 - 07:42

Ampak sedaj imamo "demokracijo" in se lahko vsak odloči po svojem prepričanju, kar pa za celotno družbo seveda ni dobro. Menim, da je bilo za družbo v celoti bolje v tistih časih pred osamosvojitvijo.Predlagam, da si morajo proticepilci, če slučajno zbolijo, svoje zdravljenje plačati sami ali pa naj crknejo. 

ana a - 27.09.2021 - 14:36

Zdravstvo plačujem 35 let. Na bolniški, hvala bogu pa sem bila v vseh letih mogoče 160 ur. Tako da ne vidim smisla če zbolim da plačujem sama. Zakaj nekomu vsiljevati, če vemo kakšen je efekt. Naj se vsak sam odloči ali se gre cepit ali pa plačuje teste če hoče na kavo v lokal. Bodimo strpni in prijazni drug do drugega.

g. - 29.09.2021 - 14:16

"Predlagam, da si morajo proticepilci, če slučajno zbolijo, svoje zdravljenje plačati sami ali pa naj crknejo."

Odlična ideja. Ker bodo ventilatorje torej uporabljali samo cepljeni, naj milijone od ventilatorjev takoj nakažejo nazaj necepljenim.

JaneDoe - 21.09.2021 - 13:06

dvomim, da je ta, ki je cepljen in je sedaj pozitiven, dobil COVID od drugega, ki je prav tako cepljen.

Liza - 21.09.2021 - 13:27

bistvo je, da je pozitiven, pa naj bi cepivo ščitilo ...

Bojana - 21.09.2021 - 13:36

Ne vem, kje se je okužil (po njegovih izjavah tudi on ne ve), dejstvo je, da ker testiramo vse, smo ga odkrili. In ker je odkrit, bo doma v bolniški in ne bo razširjal okužbe.

jst99 - 21.09.2021 - 17:35

Pa če bi vsaj malo slišali, da cepivo ne ščiti 100 % vseh, zelo pa zmanjša hude oblike prebolevanja, bi bilo tudi dobro. Res da lahko zboliš, ampak je zelo malo možnosti, da boš zasedal posteljo v bolnišnici ali na intenzivni negi... Mogoče bi na ta način lahko začeli se ukvarjati še katerimi drugimi nujnimi bolniki, ki bodo zaradi takega vašega razmišljanja že prej umrli... Pa tudi da prenašaš bolezen, je dosti manj verjetno, ker nimaš simptomov, zato pa ostali niste zboleli... Ne vem, kaj vam tu ni jasno. 

x - 21.09.2021 - 18:44

Vse skupaj izgleda kot, da smo se naenkrat znašli sredi spopada sekte cepilcev s sekto anticepilcev.

g. - 21.09.2021 - 18:48

"Mogoče bi na ta način lahko začeli se ukvarjati še katerimi drugimi nujnimi bolniki, ki bodo zaradi takega vašega razmišljanja že prej umrli..."

Ja, na primer kadilci, debeluhi, ...

Bojana - 21.09.2021 - 20:18

Ostali niso zboleli, ker se drzimo vsi ukrepov razkuzevanja, nosnje mask, distance, zracenja... zato se tudi v prvem in drugem valu, ko se ni bilo cepiv, okuzba ni raznašala (smo imeli nekaj primerov, ki so se okuzili doma).

jst99 - 22.09.2021 - 09:31

.... in po vašem razmišljanju boste na tak način živeli še naslednjih ohoho let... Drugje po Evropi pa skoraj povsod daleč bolj pocepljeni če pogledate spodnji link in se z miško postavite na posamezno državo... to pomeni da bo verjetno najmanj 80 % Evropejcev umrlo, samo polovica Slovencev ki se niso cepili, bo pa preživelo??? 

https://qap.ecdc.europa.eu/public/extensions/COVID-19/vaccine-tracker.html#uptake-tab

Bojana - 22.09.2021 - 14:49

Mislim, da debata ni o tem ali se cepiti ali ne, ampak o tem, da je popolnoma nesmiseln ukrep to, da se morajo testirati tudi zaposleni, ki delajo sami doma in ne prihajajo v stik z nikomer.
Jaz sem dopisala le, da se samotestiramo pri nas vsi.

MILENA - 24.09.2021 - 12:50

Odgovor Jane Doe. Sem generacija, ki so nas l. 1972 cepili. Cepilci so prišli v telovadnico (bila sem še na gimnaziji) in cepili tistega, ki je želel. In ker se nisem, me nikoli nihče ni lovil, mi kratil pravic, me poskregal s tistimi ki so se cepili. Enostavno so spoštovali svobodno voljo. Verjetno takrat ni bilo v igri še toliko denarja in korupcije, kot je danes prisotna. 

ČRNA - 27.09.2021 - 15:15

Dragi moji, zelo enaostavno je: "S polnimi ritami je lahko srati". To je za vse tiste, ki se imate neskončno radi, vidite sebično samo sebe in bi radi, da so vam zdravstveni dleavci, ki imajo drugo delo na razpolago za testiranje. Veste tudi ti zdravstveni delavci nekje manjkajo v rednem delovnem procesu, v ambulantah, bolnivah, negi itd...