krpan in druščina postani član

Naslov teme: trimesečnik in RP-O

2970  17.05.2012 - 08:50h / DDV / Avtor: sasa / 162 / 13

V mesecu aprilu je imelo podjetje, ki je trimesečni zavezanec za DDV (sedaj po novem) dobavo storitev v EU. Sedaj moramo oddati RP-O do 20.5.2012 za aprilsko dobavo. Ali moram DDV-O za april tudi oddati do 20.5.2012, kljub temu, da sem trimesečnik. Če ga moram, pa ne vem kako, ker je na e-davkih možen vnos samo obračuna za tri mesece. Prsoim za nasvet. Hvala.

Miša - 17.05.2012 - 09:43

RP oddaš 20.5.2012. DDv obračun  zadnji delovni dan v juliju. Od meseca julija do dec.2012 si mesečni ddv zavezanec.

Matjaž K - 17.05.2012 - 09:49

Glede datuma predložitve RP-O se ne strinjam.

 

ZDDV-1

92. člen

(obdobje poročanja in predložitev rekapitulacijskega poročila)

   ...

   (2) Poročilo iz prejšnjega odstavka mora davčni zavezanec predložiti davčnemu

organu do 20. dne naslednjega meseca po poteku davčnega obdobja.

   ...

 

V danem primeru gre za prehod iz 3M na 1M davčno obdobje, pri čemer je zavezanec kljub temu, da je v aprilu opravil transakcijo, ki podlega poročanju v RP-O, za obdobje 04-06/2012 še 3 ! mesečnik, tj. njegovo davčno obdobje poteče s pretekom 30. junija 2012 => rok za RP-O je 20. julij 2012.

Miša - 17.05.2012 - 11:18

Se opravičujem, če je bil moj odgovor  morebitno napačen. Tako obrazložitev sem dobila pri davčni svetovalki . RP-O sem oddala pred dvema dnevoma in je uspešno obdelan. Imela sem enak primer/dobava v aprilu,tromesečni zavezanec/ menda obstaja mnenje dursa. Upam, da to kaj pomaga.

Matjaž K - 17.05.2012 - 17:20

Kot sem napisal:

gre za moje osebno mnenje-razumevanje določb ZDDV-1, v skladu s katerim sem tudi pred nekaj meseci ravnal pri eni stranki (bila je 3M, pa je v oktobru opravila storitev ID zavezancu iz EU; RP-O je bil predložen 19. januarja), pa DURS ni niti k od klical, da bi kaj bilo narobe (toliko o enotni praksi DURS-a; očitno eni referenti delajo tako, drugi pa tako).

lp

Erik - 18.05.2012 - 07:08

Žal se tokrat motiš. Prav imata Sasa in Miša.

Matjaž K - 18.05.2012 - 09:54

Mogoče se motim, mogoče se pa ne.

 

Ampak najprej izpodbijte mojo utemeljitev v predpisu (vezava roka za predložitev RP-O na davčno odobje). Za mene še vedno več velja utemeljitev predpus, kot pa "svetovalka na DURS mi je rekla".

 

lp

Zeleni Jurij - 18.05.2012 - 10:22

Se strinjam z Matjažem. V določilu ZDDV-1 izrecno piše "do 20. dne naslednjega meseca po poteku davčnega obdobja". Davčno obdobje zavezanca pa je v tem primeru še vedno tri mesece (drugo trimesečje) in poteče s 30.6.2012.

20. dan v tem primeru je tako 20.7.2012!

Erik - 18.05.2012 - 11:35

V ZDDV-1 piše "Rekapitulacijsko poročilo se sestavi za vsak koledarski mesec. Mogoče še pojasnilo DURS

4230-294/2010-1, 14.7.2010

Zeleni Jurij - 18.05.2012 - 12:26

Se sestavi, ne pa predloži!!!

Zeleni Jurij - 18.05.2012 - 15:04

Sem šel gledat Direktivo 2006/112/ES ki je nadrejena določilom ZDDV-1 in po moje prihaja do neskladij med ZDDV-1 in določili Direktive.

 

Direktiva namreč v prvi vrsti določa sestavo RP-O za vsak koledarski mesec in sicer v roku, ki ne sme biti daljši od enega meseca!!

Nadalje pa daje državam članicam možnost, da davčni zavezanci predložijo RP-O za vsako koledarsko četrtletje v roku, ki ni daljše od enega meseca po koncu koledarskega četrtletja, če skupna vrednost dobav blaga v tem četrtletju ne preseže določenega zneska.

Te možnosti slovenija ni predvidela, zato se morajo davčni zavezanci ravnati po prvem določilu - torej sestava za vsak koledarski mesec in v roku, ki ni daljši od enega meseca.

 

Lahko pa debatiramo, kaj je mišljeno s pojmom "sestava" in kaj "predložitev" (ker Direktiva uporablja ta izraz različno).

 

 

2012 - 17.05.2012 - 13:08

Strinjam se z Mišo. Tudi mi smo imeli enak primer.

amalija - 18.05.2012 - 07:08

Tudi nam so na Dursu podali enak komentar kot MIši.

nula nula - 19.05.2012 - 22:44

Pri tem prepričavanju pa ste spregledali, da je treba (tudi) DDV-O oddati 20.julija.