krpan in druščina postani član

Naslov teme: nakazilo denarja ženi???

3946  03.08.2011 - 14:16h / Ostalo / Avtor: sara / 902 / 21

Podjetnik - s.p. denar z poslovnega računa nakaže na TRR svoji žene, ki nima nikakršne veze s s.p..

Za mene je to - dan kredit fizični osebi!

 

Kako drugi to tretirate? Hvala za mnenje!

---- - 03.08.2011 - 14:20


Naumnost !

S.p neomejeno razpolaga z denarjam.  Denar lahko dvigne za svoje potrebe, ga prenakaže na drugi račun ali pa ga nakaže žani.

Važno je da se denar preknjiži iz TRR-ja na podjetniški račun.

Upam, da vi niste njegov računovodja !?

Opa Zovalec - 04.08.2011 - 13:58

Tako butaste razprave kot je ta, pa že dolgo ni bilo tukaj. Pokaže nam, kako smo slovenceljni radi bolj papežki od papeža. Namesto da bi izhajali iz dejstva, da s.p. sam razpolaga s svojimi sredstvi, ker ni obdavčen niti po denarnem toku, niti nima plače, ampak se njegova davčna osnova in osnova za prispevke določa drugače, si izmišljate umotvore (ali bolje: tvore na umu), ki se jih ne bi sramovali najbolj zadrti in nepismeni brdavsi v času mnogo pred Simičem...

njofra - 10.08.2011 - 13:52

Gospod Opa Zovalec,
s svojim odgovorom ste pokazali, da tudi vam niso tuji "tvori na umu". Odgovorite prosim na moje vprašanje iz mojega 1. komentarja pod to temo (z dne 04.08.2011 ob 14:47:45).

LP, njofra

urssa - 03.08.2011 - 14:42




Se strinjam z vami sara to je dan kredit fizični osebi.

zvezdica - 03.08.2011 - 15:01

V kolikor je denar posojen in bo tudi nakazan nazaj,  morate imeti posojilno pogodbo z obrestno mero med povezanimi osebami.........sicer pa se strinjem z -----

---- - 03.08.2011 - 15:27

Haloooo, sta mož in žena.  Gre za nakazilo v gospodinjstvo. Če bi mož nakazal na svoj račun in potem dal ženi gotovino pa bi bilo ok ?

sara - 03.08.2011 - 20:12

Da, potem bi bilo ok, ker ni direktnega nakazila drugi fizični ali pravni osebi. Žena nima nikakršne povezave s podjetjem, zaposlena je pri drugem delodajalcu, takšna nakazila so lahko samo posojilo ali pa dohodek od katerega je potrebno obračunat in plačati dohodnino.

 

Ja, upam da Vi (-----) niste knjigovodja! S takšnimi izjavami pa računovodja - res ne morete bit. 

p.š. - 03.08.2011 - 22:28

Žal Sara se tudi jaz v tej debati strinjam z ---- glede na prosto razpolaganje s.p. z gotovino/z denarjem na TRR,  se takšna nakazila, vkolikor niso specifično pogodbeno opredeljena, gotovo tretirajo kot pretok denarja v/iz gospodinjstva. Če bi bilo potrebno postopati tako rigorozno, kot vi navajate, potem verjetno po vaši razlagi tudi s.p. ne bi smel z bančno kartico svojega poslovnega TRR plačevati nakupov za privatne potrebe , ne bi smel iz poslovnega TRR plačevati npr.položnic za gospodinjstvo, ipd.. Zato pa imamo evidenco pretokov denarja v/iz gospodinjstva.
lp

Cicero - 04.08.2011 - 07:34

Ker podjetnik prosto razpolaga s svojimi denarnimi sredstvi je obravnava tega odvisna od njegovega pojasnila namena nakazila. Jasno je, da nimate pravilnika o računovodstvu. Tam bi lahko generalno uredili brez dilem obravnavo vseh podobnih transakcij brez posebnih navodil.
Ni pomembno kdo je dobil denar ampak zakaj ga je dobil.
p.s.
Če bo žena želela denar od njega ga bo že dobila kolikor ga bo hotela. Če bo želel ali pa ne,....

Marta - 04.08.2011 - 07:56

ampak potem mora pa žena tudi odpreti svoj s.p. ker mu kuha, lika, pospravlja... a to je pa kar samoumevno? on pa njej razačuna košenje trave, menjava luči....
pri nočnih akrtivnostih pa že nevem kdo bo komu kaj zaračunal hahaha

Sara res ste ga mal pihnil. Upam, da se res ne ukvarjate s računovodstvom in sprašujete samo za kakšno prijateljico....


.-.-. - 04.08.2011 - 09:12

Strinjam se s Saro. Kljub temu, da podjetnik prosto razpolaga z gotovino (samo on in nihče drug za njegov s.p.), ne more nakazovati denarja iz svojega TRR-ja fizični osebi.  Po vsej logiki bi bilo to predmet dohodnine.

pic - 04.08.2011 - 09:22

.-.-. : "Po vsej logiki bi bilo to predmet dohodnine." Ta je tudi dobra, še najboljše bi bilo, da zahtevate obračun vseh dajatev, kot da je to plačilo po pogodbi o delu.  Saj ugotavljate, da nihče drug ne more nakazovati denarja iz s.p.-jevega TRR kot on sam - očitno je on nakazal denar kamor je hotel, če pa je to naredila žena, ji je pa dal pooblastilo, drugače res ni šlo.
Vsekakor knjižba na 920 !

Zpiz - 04.08.2011 - 11:09

Gledano iz drugega zornega kota:
Za vsak odliv iz TRR podjetnika, ki ni vezan na odliv iz naslova poslovanja je obdavčen pri s.p. po dohodninski lestvici - podjetnik za ta odliv ne razpolaga z dokumentom s katerim bi zniževal svojo davčno osnovo.

. . . - 04.08.2011 - 12:25

Pa saj odliv-dvig, prenos sredstev je ravno posledica priliva, ki ga je prejel kot plačilo za opravljeno delo, in to je njegova osnova za dohodnino, ne pa dvigi in pologi.

sax - 04.08.2011 - 13:33

Ne vem če se vam splača pojasnjevati takih osnov nepismenim in teh je tu gor malo morje oziroma mali ocean.

---- - 04.08.2011 - 14:34

sax ampak veste kaj je najbolj žalostno. Da tile nepismeni delajo kot računovodje.

njofra - 04.08.2011 - 14:47

Zaradi takšnih debat in "problemov" bi jaz ukinil s.p.. Če opravljaš dejavnost, potem imej odprt d.o.o., in bo prelivanj iz in v dejevnost minimalno.

Sicer ne vem, kaj je prav, ampak mi tisti, ki trdite, da je nakazlio na ženin TRR OK, odgovorite, kako pa bi obravnavali nakazilo na TRR zaposlenega? Če bi zaposlenemu že izplačal plačo, potem pa še neko izplačilo, potem bi to za vas bilo prosto razpolaganje z denarjem in bi to evidentirali kot priliv v gospodinjstvo?

LP,njofra

Sanela - 05.08.2011 - 10:00

Kaj pa ko s.p. gotovino položi na svoj TRR ?

mima - 09.08.2011 - 11:16



In potem vse tiho je bilo.......

njofra - 09.08.2011 - 11:56

Je ta tema postala lanski sneg, čeprav bi bila zanimiva debata. Takšni smo računovodje: ko je kaj vroče, se zganja vik in krik, potem pa vse tiho je bilo.

LP, njofra

mima - 09.08.2011 - 22:09

Ne vem kje so zdaj vsi tisti, ki so tako vehementno pluvali po sarini strokovnosti, ker postavlja takšno vprašanje. Dajte, odgovorite zdaj na njofrino vprašanje!
lp