krpan in druščina postani član

Naslov teme: plača v računovodstvu

2781  17.05.2011 - 10:57h / Ostalo / Avtor: tala / 832 / 32

Pozdravljeni, se opravičujem ker načenjam to temo, mogoče ni primerno mesto, pa vendar. Vsaki dan poslušam sodelavko kako nizko plačo ima. Moje mnenje je, da pri nas plače niso tako nizke. Zanima me koliko imate- jo zaposleni v računovodstvu, vodje in koliko ostali, ki knjižijo, skratka "operativci". Hvala vsem in lep dan.

valat - 17.05.2011 - 13:34

Hm, bolj zanimivo bi bilo, če bi vi navedli, kakšne so po vaše "ne tako nizke".

Lep pozdrav!

tala - 17.05.2011 - 14:03

Upam, da boste potem lažje komentirali. Bruto plača 1700 eur.

roža - 17.05.2011 - 14:26

Kot računovodja in še kaj v manjšem podjetju, odgovorna za komplet računovodstvo in finance, se ne morem pohvalit s tako plačo, zaslužim precej manj.

valat - 18.05.2011 - 07:18

To je solidna plača (ne odlična, apak dobra).

Lep pozdrav!

Medvedek - 17.05.2011 - 15:54

v našem servisu 1700 bruto , neto cca 1100

marija - 18.05.2011 - 06:35

Računovodja v podjetju s 40 zaposlenimi, nimam 1700 eur bruto.

Rebeka - 18.05.2011 - 21:51

Jaz si vzamem 2000 bruto pa uram vse sama. - tudi pravniške posle. Mislim, da je za taka rutinskadela, kot berem zgoraj, kar malo navita cena. Po moje.

lp Beki

Katja - 18.05.2011 - 07:24

Odvisno kaj dela je za operativca 1700 bruto zelo dobra plača. Za računovodjo je pa to malo. Dober računovodja mora imeti vsaj 1500 neto.

mimica - 18.05.2011 - 22:47

Se strinjam

tala - 18.05.2011 - 08:10

Gre za čisto operativno delo, knjiženje prejetih računov, priprava virmanov, skratka lahko bi rekla za čisto šablonsko delo, kajti takoj ko je kaj malo drugače kot ponavadi to več ni njen problem. Ne spremlja nobenih novih zakonov, vse ji je potrebno prinesti na "pladnju" in jo na novosti nenehno opozarjati, njen odgovor na vse to pa je nisem zato odgovorna. In to kljub temu, da v opisu njenih del in nalog piše veliko več kot odgovornosti kot jih dejansko nosi. Vsaki dan tudi reče, da bi za večjo plačo delala več, vendar s takim odnosom do dela in nepripravljenostjo naštudirati karkoli menim, da tudi za še večjo plačo ne bi bilo drugače. Torej menim, da nima nič kaj prenizke plače.?

čiča - 18.05.2011 - 08:20

Za takšno plačo lahko dobiš delavko, ki bo z največjim veseljem doma študirala predpise in prišla kaj postorit tudi v soboto dopoldan!

lipa - 18.05.2011 - 11:29

Za tako plačo pridem takoj k vam, pa naredim še kaj drugega.

annaa - 19.05.2011 - 10:26

če dela to, kar ste opisali, je to dobra plača. tisti, ki se najbolj pritožujejo čez plačo, še tisto ki je dobijo ne zaslužijo.  najbrž sem iz drugega planeta, ker mi je bilo najpomembneje da je delo dobro narejeno-pa ne delam v svoji firmi. Je pa res, da šefi to opazijo, včasih pa tudi ne-je bilo že vsega.

sila - 19.05.2011 - 10:43

Pozdravljena - jaz bom od 02/06 prosta in pridem k vam-knjižim in delam bilance. Nekaj za hec in zelo za res. Lep dan

xyz - 19.05.2011 - 12:48

Bruto plača 1.700 € pomeni cca. 1.974 € bruto bruto).
Če prištejemo še prevoz in malico (vzemimo cca. 100€).
Regres (minimalno 748,10 €).

To v 12 mesecih izplačevanja plače znese povprećno 25.636 € stroška samo iz naslova izplačila dohodkov zaposlenemu.
Če računamo, da zaposlena dela cca. 11 mesecev (približno 1 mesec ali več je na dopustu). To znese cca. 2.330 € stroška mesečno za njeno delo.

- Bolniške (do 30 dni) in ostale odsotnosti (morebitna izobraževanja....) krije delodajalec.
- Najemnino, stroške obratovanja, programsko opremo in vzdrževanje, pisarniški material..... krije delodajalec.
- Davek od dohodka iz dejavnosti oz. davek od dobička krije delodajalec.
- posel rihta delodajalec...

Koliko čiste realizacije pa zaposlena sama samo s svojim delom doprinese podjetju?

Včasih je zanimivo poslušati take razprave glede plače zaposlenih, na koncu se pa ugotovi, da če bi zaposlena vso svojo kvoto strank obdelala popolnoma sama bi to mesečno pomenilo 2.500€ prihodka podjetju. Ko bi odšteli vse stroške, ki posledično nastanejo pa se ugotovi, da dejansko ona dela minus!


Me pa zanima kakšna je organizacija dela in pripadajočih dejavnosti v vaših računovodskih servisih?
- Imate svojo kvoto strank, ki jih obdelujete od A-Ž, ali vsak obdeluje svoje področje pri različnih strankah?
- Je plača odvisna od del, ki jih opravljate (računovodja, knjigovodja, administrator...) ali npr. procentualno od prometa, ki ga ustvarite z obdelavo vaših strank?
- Koliko približno je samoiniciativnega izobraževanja iz zakonodaje in predpisov, koliko izobraževanja po organiziranih seminarjih?


Sam vam težko povem kako je pri meni, ker trenutno še ni zaposlenih. Bodo pa zaposlitve vsekakor prišle v prihodnosti in je vsaka izkušnja dobrodošla.

tala - 19.05.2011 - 15:06

Se popolnoma strinjam z vami, verjetno bi res ugotovili pri detaljni analizi še več pomankljivost.
Bi pa bilo zelo zanimivo.
Če se navežem na seminarje in izobraževanja. Pri nas imamo v računovodstvu dokaj odprete roke in izobraževanje ni noben problem, problem je ker se jih zaposlene nočejo udeleževati. Saj jim je lažje reči nisem vedela, nisi me seznanila z novostmi,... ko gre kaj narobe. če pa že grejo na izobračevanje pa ni od tega tako ali tako nobenega haska. Še vedno ostaja vse na meni kot vodji. Kako jih torej motivirati, da bodo bolj samoiniciativne in tako naprej... Plača očitno ni dovolj stimulativna, saj menim, da tudi za večjo plačo ne bi v tej sestavi, ki jo imamo sedaj bile bolj zagnane.

pia - 18.05.2011 - 08:54

Blagor njej...za 1700 € bruto....

Alina - 19.05.2011 - 19:27

Ja...o takšni plači nekateri le sanjamo...

JC+MB - 19.05.2011 - 20:05

Blagor tej zaposleni...mislim, da se nima kaj pritoževat. Jaz npr. sem zaposlena popolnoma sama v podjetju in vodim računovodstvo za 21 podjetij, od tega 4-je veliki d.o.o....za 850 bruto + 30 % stimulacija, ki je vezana na redno dela....(ostali so direktor in šoferji)

 

A sem upravičena, da zahtevam višji bruto...ker se mi je butasto pritoževat glede višine plače, ker ponavadi človek nikoli nič ne doseže, čeprav se trudi po najboljših močeh.

Ana - 19.05.2011 - 21:43

Počakala sem na odliv po naravni poti , prišel je mlad kader, ki je zagnan, samoiniciativen, delaven,
se hitro uči, škoda da za mlade ni delovnih mest- delovne izkušnje še zdaleč niso vse , če nekdo sedi na zgodovinskih lovorikah in čaka na "penzijo".
res, da vsi mladi niso taki, veliko pa jihima interes delati , nov veter....novo znanje, se zelo hitro učijo, nekaj pač moraš vložiti vanje in velika izbira je na trgu med diplomanti....
denar

Ana - 19.05.2011 - 21:43

Počakala sem na odliv po naravni poti , prišel je mlad kader, ki je zagnan, samoiniciativen, delaven,
se hitro uči, škoda da za mlade ni delovnih mest- delovne izkušnje še zdaleč niso vse , če nekdo sedi na zgodovinskih lovorikah in čaka na "penzijo".
res, da vsi mladi niso taki, veliko pa jihima interes delati , nov veter....novo znanje, se zelo hitro učijo, nekaj pač moraš vložiti vanje in velika izbira je na trgu med diplomanti....
denar jijm

Ana - 19.05.2011 - 21:43

Počakala sem na odliv po naravni poti , prišel je mlad kader, ki je zagnan, samoiniciativen, delaven,
se hitro uči, škoda da za mlade ni delovnih mest- delovne izkušnje še zdaleč niso vse , če nekdo sedi na zgodovinskih lovorikah in čaka na "penzijo".
res, da vsi mladi niso taki, veliko pa jihima interes delati , nov veter....novo znanje, se zelo hitro učijo, nekaj pač moraš vložiti vanje in velika izbira je na trgu med diplomanti....
denar jijm ni

Ana - 19.05.2011 - 21:43

Počakala sem na odliv po naravni poti , prišel je mlad kader, ki je zagnan, samoiniciativen, delaven,
se hitro uči, škoda da za mlade ni delovnih mest- delovne izkušnje še zdaleč niso vse , če nekdo sedi na zgodovinskih lovorikah in čaka na "penzijo".
res, da vsi mladi niso taki, veliko pa jihima interes delati , nov veter....novo znanje, se zelo hitro učijo, nekaj pač moraš vložiti vanje in velika izbira je na trgu med diplomanti....
denar jijm ni toliko pomemben kot

Ana - 19.05.2011 - 21:43

Počakala sem na odliv po naravni poti , prišel je mlad kader, ki je zagnan, samoiniciativen, delaven,
se hitro uči, škoda da za mlade ni delovnih mest- delovne izkušnje še zdaleč niso vse , če nekdo sedi na zgodovinskih lovorikah in čaka na "penzijo".
res, da vsi mladi niso taki, veliko pa jihima interes delati , nov veter....novo znanje, se zelo hitro učijo, nekaj pač moraš vložiti vanje in velika izbira je na trgu med diplomanti....
denar jijm ni toliko pomemben kot to

Ana - 19.05.2011 - 21:43

Počakala sem na odliv po naravni poti , prišel je mlad kader, ki je zagnan, samoiniciativen, delaven,
se hitro uči, škoda da za mlade ni delovnih mest- delovne izkušnje še zdaleč niso vse , če nekdo sedi na zgodovinskih lovorikah in čaka na "penzijo".
res, da vsi mladi niso taki, veliko pa jihima interes delati , nov veter....novo znanje, se zelo hitro učijo, nekaj pač moraš vložiti vanje in velika izbira je na trgu med diplomanti....
denar jijm ni toliko pomemben kot to da

Ana - 19.05.2011 - 21:43

Počakala sem na odliv po naravni poti , prišel je mlad kader, ki je zagnan, samoiniciativen, delaven,
se hitro uči, škoda da za mlade ni delovnih mest- delovne izkušnje še zdaleč niso vse , če nekdo sedi na zgodovinskih lovorikah in čaka na "penzijo".
res, da vsi mladi niso taki, veliko pa jihima interes delati , nov veter....novo znanje, se zelo hitro učijo, nekaj pač moraš vložiti vanje in velika izbira je na trgu med diplomanti....
denar jijm ni toliko pomemben kot to da pridejop do dela,

Ana - 19.05.2011 - 21:44

Počakala sem na odliv po naravni poti , prišel je mlad kader, ki je zagnan, samoiniciativen, delaven,
se hitro uči, škoda da za mlade ni delovnih mest- delovne izkušnje še zdaleč niso vse , če nekdo sedi na zgodovinskih lovorikah in čaka na "penzijo".
res, da vsi mladi niso taki, veliko pa jihima interes delati , nov veter....novo znanje, se zelo hitro učijo, nekaj pač moraš vložiti vanje in velika izbira je na trgu med diplomanti....
denar jijm ni toliko

Ana - 19.05.2011 - 21:44

Počakala sem na odliv po naravni poti , prišel je mlad kader, ki je zagnan, samoiniciativen, delaven,
se hitro uči, škoda da za mlade ni delovnih mest- delovne izkušnje še zdaleč niso vse , če nekdo sedi na zgodovinskih lovorikah in čaka na "penzijo".
res, da vsi mladi niso taki, veliko pa jihima interes delati , nov veter....novo znanje, se zelo hitro učijo, nekaj pač moraš vložiti vanje in velika izbira je na trgu med diplomanti....
denar jijm ni toliko pomemben kot to da pridejop do

Ana - 19.05.2011 - 21:44

Počakala sem na odliv po naravni poti , prišel je mlad kader, ki je zagnan, samoiniciativen, delaven,
se hitro uči, škoda da za mlade ni delovnih mest- delovne izkušnje še zdaleč niso vse , če nekdo sedi na zgodovinskih lovorikah in čaka na "penzijo".
res, da vsi mladi niso taki, veliko pa jihima interes delati , nov veter....novo znanje, se zelo hitro učijo, nekaj pač moraš vložiti vanje in velika izbira je na trgu med diplomanti....
denar jijm ni toliko pomemben

Ana - 19.05.2011 - 21:44

Počakala sem na odliv po naravni poti , prišel je mlad kader, ki je zagnan, samoiniciativen, delaven,
se hitro uči, škoda da za mlade ni delovnih mest- delovne izkušnje še zdaleč niso vse , če nekdo sedi na zgodovinskih lovorikah in čaka na "penzijo".
res, da vsi mladi niso taki, veliko pa jihima interes delati , nov veter....novo znanje, se zelo hitro učijo, nekaj pač moraš vložiti vanje in velika izbira je na trgu med diplomanti....
denar jijm ni toliko pomemben kot to da pridejop do dela, vsaj na

Ana - 19.05.2011 - 21:44

Počakala sem na odliv po naravni poti , prišel je mlad kader, ki je zagnan, samoiniciativen, delaven,
se hitro uči, škoda da za mlade ni delovnih mest- delovne izkušnje še zdaleč niso vse , če nekdo sedi na zgodovinskih lovorikah in čaka na "penzijo".
res, da vsi mladi niso taki, veliko pa jihima interes delati , nov veter....novo znanje, se zelo hitro učijo, nekaj pač moraš vložiti vanje in velika izbira je na trgu med diplomanti....
denar jijm ni toliko pomemben kot to da pridejop do dela, vsaj

Taja - 19.05.2011 - 23:46

Žal je današnji dan premalo časa  za učenje. mladi bi morali delati -se usposabljati nekaj časa brezplačno, da vidiš ali je primeren , ali ima interes in če se sploh splača vlagati vanj.
Morda več  mladih vzporedno...ne gre za izkoriščanje.