krpan in druščina postani član

Naslov teme: zanimivo razmišljanje?

9808  21.12.2007 - 09:36h / Ostalo / Avtor: sonja / 155 / 10

Razmišljam, kako so nas zabetonirali z rokom za vloge v vzezi z uveljavljanjem vzdrževanih družinskih članov. Do 31.januarja bo težko maksimalno optimirati davčne obveznosti v primerih, ko je eden zaposlen, drugi pa s.p. Bomo verjetno masovno reševali z ugovori.

Se mi pa apostavlja vprašanje: partner je zaposlen in je med letom uveljavljal olajšavo VDČ.
Izjave ne oddava. V DOHDEJ uveljavljam olajšavo VDČ jaz - ali bodo meni vrgli ven olajšavo že na stopnji kontrole   DOHDEJ ali partnerju iz informativnega izračuna  dohodnine?

Zadeva je še bolj zanimiva naprej -akontacije za leto 2008 !

Če jo zvozim z olajšavo VDČ v DOHdej to vpliva na višino akontacij za leto 2008- posredno mi je priznana medletna olajšava za VDČ  za leto 2008 brez da podam kakršnokoli izjavo? Istočasno pa partnerja nič ne omejuje, da ne bi olajšave uveljavlaj tudi on med letom?

Komentarji?

lep dan vsem razmišljajočim!

olga - 21.12.2007 - 10:52

saj ni obvezno

sonja - 21.12.2007 - 10:54

Kaj ni obvezno? A vloge - to vem, ja. Je pa zame zelo obvezno optimirat davčne obveznosti tako na ravni dejavnosti kot fizične osebe!

Jurček - 21.12.2007 - 11:48


 "Je pa zame zelo obvezno optimirat davčne obveznosti tako na ravni dejavnosti kot fizične osebe!"

Lahko tole obrazložite? ... tist del glede optimiranja VDČ mož ali žena vsekakor izpustite - kaj imate v mislih z vašim zapisom??

Matjaž K - 21.12.2007 - 12:14

Če si da sp VDČ v DOHDEJ za 2007, bo v 2008 plačeval nižjo predhodno akontacijo.

sonja - 21.12.2007 - 12:44

Kaj imam v mislih z mojim zapisom? Ne morem izpustit olajšave VDČ - saj ravno to je tisto.Prej smo o tem razmišljali ob oddaji dohodnine, glede na spremembe pa je dobro o tem razmišljati prej.S pravilnim uveljavljanjem VDČ pač lahko vplivam na najugodnejšo stopnjo obdavčitve (gledano na ravni familije),lahko pa vplivam tudi na višino predhodne akontacije. Ker mi je ljubše, če s svojim denarjem obračam sama kot pa da kreditiram cesarja, je zame    tudi to del optimiranja davčnih obveznosti.

LP!

- 22.12.2007 - 09:28

sonja, prav imate.Z VDČ je cel šmorn, sploh za tiste, ki imajo 3 in več otrok, medletno akontiranje je na približno, izračun pri dveh enakih dohodkih pa pokaže, da je najugodneje, če uveljavljate olajšavo oba in se jima upošteva vsakemu polovica. Mislim, da bi to postavko morali pustiti, da zavezanci sami,ob oddaji izpolnijo.

brat od brivca - 22.12.2007 - 11:26

:
...za tiste, ki imajo 3 in več otrok, medletno akontiranje je na približno, izračun pri dveh enakih dohodkih pa pokaže, da je najugodneje, če uveljavljate olajšavo oba in se jima upošteva vsakemu polovica.

To pa ne bo držalo. Praviloma je zaradi naraščajoče olajšave bolje, da uveljavlja vse tisti, ki ima več. lp

brat od brivca - 22.12.2007 - 12:14

brat od brivca :
-------------------------------
:
...za tiste, ki imajo 3 in več otrok, medletno akontiranje je na približno, izračun pri dveh enakih dohodkih pa pokaže, da je najugodneje, če uveljavljate olajšavo oba in se jima upošteva vsakemu polovica.
To pa ne bo držalo. Praviloma je zaradi naraščajoče olajšave bolje, da uveljavlja vse tisti, ki ima več. lp


Se opravičujem : sem površno prebral. Imate prav. lp

    (11) Če se zavezanci ne morejo sporazumeti, kdo izmed njih bo uveljavljal posebno olajšavo za istega vzdrževanega družinskega člana, se prizna vsakemu zavezancu sorazmerni del.

Iza - 22.12.2007 - 14:11

Ja piše že tako,v praksi pa dela DURS tako,da da enega otroka enemu in  drugega drugemu.

In sem lansko leto vrgla odločbo na kup in čakala,da pride še moževa, da bom prekontrolirala obe naenkrat in sem zamudila rok,da dokažem,da se midva tako slabo razumeva,da se niti slučajno ne moreva sporazumet kateri otrok h kateremu in da zato uveljavljava vsak oba. Torej ,berite takoj in
potem hajdi na davčno.Ali bo zadosti samo verbalni prepir ali tudi fizični obračun,pa vedo samo na Dursu!

brat od brivca - 22.12.2007 - 15:39

Iza :
-------------------------------
Ja piše že tako,v praksi pa dela DURS tako,da da enega otroka enemu in  drugega drugemu.

...tretjega pa na pol, tako kot kralj Salomon!

Če uveljavljata oba vsak zase vse otroke, nima DURS kaj presojati, ali sta si res spraskala oči!  Pritožba!!!