krpan in druščina postani član

Naslov teme: delo v racunovostvu

3601  05.04.2005 - 10:53h / Ostalo / Avtor: TAJA / 108 / 31

Zanima me ali imate v racunovodskih servisih zaposlene racunovodkinje, ki kjiži vsaka svoje podjetje ali pa imate delo razporejeno po temah. Zanima me namrec ali se dobi delo v racunovodstvu, kjer bi bilo možno delati samo na podrocju davka. Sama poznam en velik racunovodksi servis, ki je že tako organiziran, saj šefinja smatra, da ena oseba ne more obvladati vec podrocij ( strokovno) in je tako razdelila delo. sama se vesdno bolj nagibam, da bi se specializirala za eno podrocje in ga nekako tudi " obvladala", saj me tp plavanje po površju znanja že pocasi ubija.
Kakšne so sploh place v racunovodstvu napr. V. stopnja, šola raracunovodje 1 in 2. stopnja. Izpit za vodenje racunovodskih servisov in davcna šola.
Ali 200.000 neto zahtevam prevec?

tara - 05.04.2005 - 12:58

Na našem primorskem koncu - preveč.

sonček - 05.04.2005 - 13:46

Na našem zasavskem koncu-tudi preveč.

lunca - 07.04.2005 - 10:24

Zelo sem jezna, ker tako neodgovorno komentirante plače. Kaj je za vas preveč, 150.000 neto plače? Pričakovala sem komentarje z drugačno vsebino: vsekakor je ta plača prenizka, ne glede na to iz katerega konca Slovenije ste. Direktorji bi se morali namreč bolj zavedati, kaj pomenijo računovodje v podjetju in jih ne bi smeli obravnavati kot nujno zlo in jih temu primerno tudi plačati. Poglejte plače v drugih poklicih - medicinske sestre, učitelji, razni referenti po občinah in ..... in se primerjajte, da te skoraj kap.
Računovodski servisi pa so poglavje zase. Kdor pristane na tako majhno plačo, oz. vodja servisa - po poklicu verjetno tudi računovodja, pa naj bi res premislil, kako naj računovodje oceni.
Posebno poglavje je izobrazba. Res ti da šola eno teoretično osnovo, praksa je pa drugo. In tudi tisti iz faksa se bodo izpilili le s prakso. Tako jaz osebno ne podcenjujem ne enih ne drugih, ampak tisti iz višjo in visoko izobrazbo pa ne bi smeli podcenjevati računovodij s srednjo izobrazbo. Vsak ki pride iz šole (po mojih izkušnjah) večinoma zahteva takoj dober položaj in dobro plačo.

TAJA - 05.04.2005 - 13:54

Sprašujem za ljubljanski konec. Imam 8 let del. izkušenj na tem področju oz. že 8 let samostojno delam zaključne račune. Koliko ima pri vas povprečno ena računovodkinja.

- 05.04.2005 - 14:30


Na našem koncu pa premalo.

mery - 05.04.2005 - 14:38

140.000 + prevoz + prehrana

andrej - 05.04.2005 - 15:38

približno 150.000
prevoz in prehrana všteta

x - 05.04.2005 - 14:56

Za veliko, srednje veliko podjetje, delniško družbo je plača višja, kot za d.o.o. Za računovodski servis mi ni znano.

- 05.04.2005 - 16:05

Celotno računovodstvo, celotne finance, plače, kadrovanje,....DDV...do lepljenja inv. številk,vsi obračuni, vsi predpisi in vsi zakoni in ...ker nisi tič in nisi miš, ker enostavno ne moreš biti na večih področjih idealen, potem vas razumem Taja..tudi mene počasi ubija. Plača? Brez besed.

metka - 05.04.2005 - 17:54

Plača je čist v redu. Za 8 letne delovne izkušnje pa sploh. V resnici delamo bistveno več za manj denarja, kjerkoli. Tko da, če čutiš, da je to to sprejmi, če ti šefica ni všeč pojdi dalje.

Ana - 06.04.2005 - 08:53

Ampak še vedno samo V.stopnja, drugo ne šteje . 200.000,00 preveč.
Ne se precenjevat , ker nihče ni nenadomestljiv. Mladih VI.,VII je kot toče , le možnosti nimajo za malo prakse, potem so pa uspešnejši kot srednješolci.

sun - 06.04.2005 - 09:56

Strinjam se z Ano. Ko bi vedeli koliko mladih je brezposelnih! Tudi izobraženih. Veste kaj je bila prva pot pred mesecem dni diplomirane
ekonomistke. na Ekon. fak. v Ljubljani, stare 24 let - Zavod za zaposlovanje!

TAJA - 06.04.2005 - 12:11

Ga. Ana, poznam kar veliko mladih z višjo izobrazbo pa vedo veliko manj kot jaz, saj če smo realni te faks kaj dosti ne nauči. Sami smo zaposlili tudi že super odličnjake z visoko izobrazbo pa lahko povem, da je najboljš še ravno tisti s srednjo šolo. Največ delovnih navad ima, ki pa se jih na fax-u prav gotovo ne naučiš. Pa še to, poznam mlade, ki so brez službe, za 120.000, pa pravijo, da že ne bodo vstali iz postelje. Če pa gredo v službo, jih pa najbolj zanima kakšno plačo bodo dobili in če jim pripada še mobitel in avto. Koliko pa morejo prinesti podjetju za njihove želje pa še danes kljub višji izobrazbi ne znajo izračunati, a ne? Cenim se lahko za toliko za kolikor vem da znam in se nikakor ne precenjujem. Pa, da ne bo pomote, nič nisem proti višji stopnji, katero bom končala tudi jaz. Pa ne zato, da bom pridobila kaj več koristega znanja temveč v primeru če naletim še na kakšnega takega človeka , ki mu paper pomeni vse.Napr. iskanju službe

Neja - 06.04.2005 - 10:35

Vse je odvisno od tega koliko dodane vrednosti prinesete servisu. Tukaj se vse začne in konča.

zoe - 06.04.2005 - 11:26

Mene pa zanima, kako je z izobrazevanjem ob zakonodajnih spremembah ali pa ob sprejetju novih zaposlenih. Ali delodajalci posljejo svoje zaposlene na seminarje (in jih seveda tudi placajo)?

TAJA - 06.04.2005 - 12:14

Točno tako, vedeti moraš kaj prineseš podjetju, ne pa da sedaj ko imaš diplomo v roki, pa čakaš, da ti bo služba kar padla v naročje.

sun - 06.04.2005 - 12:47

Pa še kako se trudijo, potem pa ugotovijo, da veljajo samo VIP (veze in poznanstva) in razmišljajo kako bi zapustili državo.

TAJA - 06.04.2005 - 13:14

A ni čudno, da ko iščeš delavca ga ne dobiš, greš na zavod pa je polno nezaposlenih. Kaj ko bi ti nezaposleni mogoče poprijeli še za kakšno drugo delo vsaj za čas ko ne dobijo kaj ustreznega . Menim, da je večino na zavodu nezaposlenih zato, ker jih večina čaka na delo primerno njihovi izobrazbi. Samo potem se naj nimajo za nezaposlene ker ni službe temveč zaradi njihove kaprice.

NINA - 06.04.2005 - 14:43

Ko sem prišla s faksa sem se prijavljala tudi dela za srednjo izobrazbo. Me niso izbrali nikjer - preizobražena.

Cao

tilen - 06.04.2005 - 21:25

Taja, imaš prav, čisti dokaz sem ti jez, zamenjal sem že kar nekaj služb (mimogrede brez vip-ov), danes imam 34 let in premorem samo srednjo izobrazbo ter svojo firmo. Nočem imeti visoke ali višje izobrazbe, ker je škoda moje energije in časa. Raje berem zakone in se izobražujem kako drugače oziroma delam na tistem kar mi daje kruh. Sem in delam z izobraženci doc, dr, magistri, ki ti tudi % ne znajo računati. Če bom nekega lepega dne zaradi kakšnega sprejetega zakona države moral stopiti na kakšno ustanovo po papir, ki me bo "baje" naredil bolj pomembnega potem govorimo o moram, sem prisiljen.

tilen - 06.04.2005 - 21:29

Se oproščam.
Jez popravljam na jaz.

jupp - 06.04.2005 - 22:41

Zato pa je tako, ker ne znate ceniti sebe in svojega znanja.

Neja - 07.04.2005 - 09:32

Bravo, jupp!

Se mi zdi popolnoma odveč to jokanje in stokanje.
Nenadoma sem dobila občutek, da je greh, če imaš fakultetno izobrazbo in da so sposobni, marljivi in delovni samo tisti s srednješolsko! Tisti, ki ni dal skoz fakultetnega mučenja niti približno ne ve koliko dela, energije in truda je potrebno vložiti v to, da dobiš na koncu papir. In potem se boj šele začenja. Si namreč (po praktičnih izkušnjah) na isti stopnji, kot so bili srednješolci pred štirimi, petimi leti, ko so pričeli s službami.
In mimogrede: Imam fakultetno izobrazbo, dve službi ( eno popoldansko in eno dopoldansko )in za obe bi bila srednješolska izobrazba čisto dovolj. Teoretično seveda!

TAJA - 07.04.2005 - 09:45

Neja, nikakor ne mislite, da zaničujem višjo izobrazbo oz. da ne vem koliko dela je potrbno vložiti da dobiš diplomo. Hotela sem povedati samo to, da nap. jaz ko imam samo srednjo šolo in končanih nekaj šol ( računovodja 1 traja 1 leto, računovodja 2 traja 1 leto, vodenje računovodshih servisov traja 1 leto, vodenje malih podjetji traja 6 mesecov, in da ne govorim sem obiskala še kar nekaj šol, ki so potrebne za
podjetniško delovanje) smatram, da imam dovolj znanja pa čeprav mi te šole niso prinesle višje stopnje, temveč praktično znanje. Tudi v teh šolah pustiš nekaj truda in ne samo na fakultetah. Šole omenjam zato, ker niti ne morejo biti seminarji, saj so predavanja 2 krat tedensko po pet ur. Zakaj sem se odločila za tak način izobraževanja- enostavno, ker so mi samo te šole omogočale dostop do konkretnega znanja na določenem področju podjetniškega delovanja.

tilen - 07.04.2005 - 17:18

Taja, tudi jaz imam narejene dodatne šole za računovodjo, poslovnega sekretarja...in ravno to je bilo to, da sem danes prilezel do nečesa, ker verjetno, če bi visel cele dneve na faksu in doma pred knjigami bi imel danes verjetno manj vsega. Nimam nič proti visoko izobraženim (tudi take rabimo)! Imam pa prijateljico iz otroških let, ki končuje magisterij, zaposlena v večji priznani družbi in so ji delovne navade samo sedenje pred knjigami že 27 let. Njena mama in oče sta ponosna nanjo, ker je punca študirana, vendar pa ji mama še vedno kuha, lika, pospravlja ji skuha ričet za en teden vnaprej, če gre slučajno na dopust. Mlada družina pa "natepava" ričet cel teden.Hočem povedati, da ji pač takšno življenje ustreza, meni osebno ne bi. Vsak pa si kroji svoje življenje na svoj način. Nočem biti nesramen do ljudi s fakultetno izobrazbo, samo moje izkušnje so resnično takšne, da res nimajo delovnih navad in preveč se zanašajo na diplomo kot da je to dosežen cilj. Pred kratkim mi je nek znanec (njegovo delo je izbor najboljšega kadra oziroma postavitev velikih firm na noge na lep ali grd način)dejal;delam z izobraženimi ljudmi pa vam niti eden ni do kolen (jaz seveda vseeno jemljem tole malce z rezervo), vendar pa nikoli po lestvici ne bi bil pred njimi, ker nimaš izobrazbe. Seveda niti nočem biti pred njimi v kakšnem Leku, Telekomu. Moj cilj, ki sem si ga zadal je že skoraj uresničen.

TAJA - 07.04.2005 - 09:29

Tilen, točno to sem želela povedati, da nekateri s srednjo izobrazbo premoremo veliko več znanja kot kakšen z višjo izobrazbo. Samo stati moramo za tem.

mojca - 07.04.2005 - 12:14

Pri višje in visokošolski izobrazbi ne gre samo za neposredno konkretno znanje, ki ga dobiš ali ne dobiš, temveč gre za nako širšo razgledanost in drugačen način razmišljanja.

In če iščete službo v Ljubljani, bi jaz z vašimi izkušnjami in znanjem zahtevala še veliko več kot 200.000,00 sit. Toliko sem jih jaz zahtevala ko sem bila že 1 leto na zavodu, popolnoma obupana pri iskanju službe in drugega kot dela računovodje sploh nisem dobila. Pa še to v Ljubljani (iskala pa sem na štajerskem koncu). Pri tem pa sem imela v samem računovodstvu zelo malo izkušenj.

Aja. Pa tako ali tako ne vem kdo še sploh gleda na izobrazbo. Ko sem se zaposlila sem imela višjo šolo. Medtem sem končala še visoko, pa se mi to nikjer ne pozna.

NEŽA - 07.04.2005 - 17:14

TAKOLE VAM POVEM. V RAČ.SERVISIH DELAJO ZA VODO, NE VEM ČE SI JO LAHKO POSOLIJO, SEVEDA NE POVSOD.PODJETNIKI NE CENIJO RAČ.DELA, KER SE TI NAJDE NEKDO KI JE PRIPRAVLJEN DELATI ZA POL MANJ KOT DOLOČA RAČ.TARIFA.VSESPLOŠNI KAOS JE NA TEM PODROČJU.V ČEM PA JE DRUGAČE NA ZASAVSKEM ALI PRIMORSKEM PODROČJU GLEDE RAČUNOVODENJA.MENIM TAJA DA MORATE ZAHTEVATI NAJMANJ 200.000,00 NETO ZA VAŠE DELO.

tilen - 07.04.2005 - 18:36

Taja, tudi jaz imam narejene dodatne šole za računovodjo, poslovnega sekretarja...in ravno to je bilo to, da sem danes prilezel do nečesa, ker verjetno, če bi visel cele dneve na faksu in doma pred knjigami bi imel danes verjetno manj vsega. Nimam nič proti visoko izobraženim (tudi take rabimo)! Imam pa prijateljico iz otroških let, ki končuje magisterij, zaposlena v večji priznani družbi in so ji delovne navade samo sedenje pred knjigami že 27 let. Njena mama in oče sta ponosna nanjo, ker je punca študirana, vendar pa ji mama še vedno kuha, lika, pospravlja ji skuha ričet za en teden vnaprej, če gre slučajno na dopust. Mlada družina pa "natepava" ričet cel teden.Hočem povedati, da ji pač takšno življenje ustreza, meni osebno ne bi. Vsak pa si kroji svoje življenje na svoj način. Nočem biti nesramen do ljudi s fakultetno izobrazbo, samo moje izkušnje so resnično takšne, da res nimajo delovnih navad in preveč se zanašajo na diplomo kot da je to dosežen cilj. Pred kratkim mi je nek znanec (njegovo delo je izbor najboljšega kadra oziroma postavitev velikih firm na noge na lep ali grd način)dejal;delam z izobraženimi ljudmi pa vam niti eden ni do kolen (jaz seveda vseeno jemljem tole malce z rezervo), vendar pa nikoli po lestvici ne bi bil pred njimi, ker nimaš izobrazbe. Seveda niti nočem biti pred njimi v kakšnem Leku, Telekomu. Moj cilj, ki sem si ga zadal je že skoraj uresničen.

cicka - 08.04.2005 - 10:16

Ne smete vseh metati v isti koš.


Jaz sem študirala, čez cel študij sem se financirala sama s priložnostnimi deli in že s tem nabrala ogromno izkušenj, ki sem
jih znala tudi pokazati.

Službo sem dobila po dveh odposlanih prošnjah.
V službi nisem nikoli spraševala, koliko bo plača,
ampak sem samo gledala, da si bom "nagrabla" čimveč znanja.

Po štirih letih imam plačo neto 250.000 + 13.plača.

Tisti, ki bo rekel, da sem imela srečo, je pač rojen luzer.
Za vse, kar imam, sem se fejst potrudila.

Jaz sem mnenja, da se mora vsak oceniti in ceniti sam.
Če se bo precenil, ga bo itak trg izločil. Večji problem so tisti,
ki se podcenjujejo in delajo "vse" za premajhen denar.
Le-ti nam odžirajo kruh.

Neja - 08.04.2005 - 10:39

Pa ne samo kruh. Tudi spoštovanje, cenjenje našega dela. Sama vem, da so servisi, ki delajo pod ceno, slabi servisi. In to zato, ker na ta način zaslužijo zgolj in samo za preživetje, denarja za izobraževanje in razvoj pa ni. Ampak to vemo samo mi, ki se s tem poslom ukvarjamo, ne pa tudi neka povprečna stranka.
Sem pred kratkim slišala za servis za Bežigradom (in videla tudi njihovo ponudbo), ki je pripravljen manjšemu s.p. (cca 10 izdanih, cca 20 prejetih računov na mesec, brez zaposlenih,)voditi knjige za 5.000 Sit na mesec z vključeno davčno napovedjo, Ajpesom in vsem ostalim.
In mi je prišlo na misel, da jim prepustim vse svoje stranke, ležim doma in pobiram razliko v ceni. Samo en problem imam pri tem. Kako jim naj zaupam, če mi je že v štarsu jasno, da svojega dela ne jemljejo resno?
Ima kdo kakšen nasvet?