Naslov teme: odpoved zaposlenemu na bolniški

909
št. ogledov
12
št. odgovorov
1651
zap. št. teme
10:18 - 17.05.19 | Ostalo
Avtor: petrina
Komentiraj temo Zapri vse odgovore
1651

zaposlenec je že več kot eno leto v bolniški. kako se ga lahko odpusti?


Tematska rubrika: Prispevki ostalih področij
1651.1

odpoved zaposlenemu na bolniški

Komentiraj odgovor Avtor: S-orhidejca | 10:20 - 17.05.19

Dokler je na bolniški se ga ne more (sploh, če ima pogodbo za NČ)

1651.2

odpoved zaposlenemu na bolniški

Komentiraj odgovor Avtor: Opa Zovalec | 10:54 - 17.05.19

Tako, kot vsakega drugega. Razlika je opisana v 3. odstavku 116. člena ZDR-1. Pazite pa na 90. člen istega zakona!

1651.3

odpoved zaposlenemu na bolniški

Komentiraj odgovor Avtor: nja | 13:26 - 17.05.19

Ne smete in točno to piše v 90. členu ZDR-1. Dokler na bolniški, bo tožbo na sodišču dobil, č emu date odpoved. Če je za nedločen čas-potrpite. Ni drugega za rečt. Edina opcija je še, da vam zaposleni da odpoved (malo verjetno).

1651.3.1

odpoved zaposlenemu na bolniški

Komentiraj odgovor Avtor: nja | 13:28 - 17.05.19

izjema bi lahko bila morda le poslovna nesposobnost...To bi se veljalo pozanimat pri kakem pravniku iz tega področja, ker gre za tanek led.

1651.3.2

odpoved zaposlenemu na bolniški

Komentiraj odgovor Avtor: Opa Zovalec | 13:48 - 17.05.19

Nič takega ne piše v 90. členu. Če je poslovni razlog in postopek speljan, kot je treba, tudi na sodišču ne bo problemov. Razen, če bo delavec dokazoval, da je odpuščen zaradi bolezni. Dokazno breme o nasprotnem je na strani delodajalca, ampak to ne bi smel biti problem, če uporabiš ZKP...

1651.4

odpoved zaposlenemu na bolniški

Komentiraj odgovor Avtor: Bemis | 14:51 - 17.05.19

Tega principa ne bom nikoli razumela. Porinit človeka, ki zboli v še večjo bedo. ZZZS ne vrne refundacije?

 

Razumela bi zafrkavanje z bolniško za pol ure vročine 37,2...

1651.4.1

odpoved zaposlenemu na bolniški

Komentiraj odgovor Avtor: Opa Zovalec | 13:05 - 20.05.19

Jaz se z vami povsem strinjam. In ne, nimam dosti izkušenj z delovnim sodiščem, res pa je, da do sedaj tam še nisem izgubil... Sploh nisem imel namena polemizirati, ali je prav, odpustiti človeka na bolniški, ampak zgolj poudariti napačno interpretacijo ZDR, ko nja napiše, da v zakonu piše, da nečesa ne smeš.

 

Včasih smo rekli, ne sodi, da ti ne bo sojeno. Samo tisti, ki pozna Petrinino zgodbo, bi se lahko opredelil do vsebine, če pa podrobnosti ne poznaš, ne moraliziraj in če kaj veš, pomagaj z odgovorom. Ni vse vedno tako, kot je videti na prvi pogled. Zato tudi ni nujno, da človeku na bolniški z odpustom škodiš...

1651.5

odpoved zaposlenemu na bolniški

Komentiraj odgovor Avtor: Beliska | 19:47 - 17.05.19

Se strinjam z Bemis. Bolezen ne izbira in takšne delodajalce naj le izbere, da na lastni koži izkusijo obup in bedo.

1651.6

odpoved zaposlenemu na bolniški

Komentiraj odgovor Avtor: opaZovalka | 10:46 - 19.05.19

nekdo ima pa zelo veliko izkušenj na delovnem sodišču

1651.6.1

odpoved zaposlenemu na bolniški

Komentiraj odgovor Avtor: tina | 06:41 - 20.05.19

To niso vedno lastne izkušnje, ampak, včasih je potrebno prisluhniti tudi pravnikom, ki delujejo na tem področju in imajo veliko opravka s sodišči. Obiščite kakšen seminar na to temo, jaz sem ga večktrat (predavateljica  ga Polič - zelo priznana  odvetnica za zastopanje tako posameznikov kot tudi podjetij)

In povem vam, da je delovno pravo zelo delikatna zadeva. Našim strankam sem v primerih odpovedi vedno svetovala posvet s pravnikom, ki dejansko obvladuje delovno pravo. Zto. Petrina, tosvetujem tudi tebi.

Izkušnja : stranka je se je hotela izogniti stroškom odvetnika, vse je izpeljala sama, potem pa so na delovnem sodišču plačali plačao- za tri mesece - in odškodnino. Odpoved je bila sicer upravičena, povzročil je, dokazano, večjo materialno škodo.

1651.7

odpoved zaposlenemu na bolniški

Komentiraj odgovor Avtor: petrina | 10:03 - 20.05.19

hvala vsem za mnenja. Ste mi zelo pomagalai.

Nekateri seveda vedno izlivajo svoj žolč .... ubogi delavec ....

1651.8

odpoved zaposlenemu na bolniški

Komentiraj odgovor Avtor: Aleks | 13:54 - 20.05.19

lahko ga odpustijo, ko je na bolniški dalj časa. Napišejo, da je tehnološki višek oz. iz poslovnih razlogov in to je to. Izkušnje.

 

lp

Komentiraj temo Zapri vse odgovore
Upokojensko delo po ZUTD-A/B
Izračunaj svoj dohodek - obračun začasnega ali občasnega dela upokojencev.
Davkoplacevalci.com
Krpan računa na prste
Izračunaj svoj dohodek - Cesarju pa le kar je cesarjevega.
Davkoplacevalci.com
DDV kalkulator
Hiter, enostaven izračun Cene brez DDV ali Cene z DDV za poljubno stopnjo DDV.
Davkoplacevalci.com

Tukaj je prostor za vaš oglas.
Oglaševanje - tekstovni oglasi



Pošlji povezavo članka.
odpoved zaposlenemu na bolniški | Prispevki ostalih področij | 10:18 - 17.05.19